Ücretli yöneticilik sistemi önerim

Sponsorlu Bağlantılar

Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Üst yönetim bi yorum yapsa öneriyle ilgili? :)
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Üst yönetimin değil, Ozan'ın karar vermesi gereken bir durum.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Aciliyeti olan bir durumsa [email protected] adresine mail yollayıp yada 0549 maxicep numarasını arayıp görüşebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu gibi durumların aciliyeti olmamalı abi bunun için aranırmı, para sizin köpeğiniz olsun :D
Sonra hallolur ne olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar ve Dede
Ozan

Ozan

Admin
Arkadaslar bir sorgu sistemi var ve geçen ayda açtıgınız konuların toplamını, gösterim rakamı belli bir sayıdan yüksek, google dan etiket almıs, cevap yazılmıs gibi kriterlerle belli bir rakam çıkarıyor ve haksızlık da ortadan kalkıyor şöyle ki aynı sorgu senin için de geçerli diger mod için de geçerli yani o 70 alırken sen 50 alıyorsan aynı sarttasın demektir. Bir de en az 50 konu açma şartı var ki ben genelde bu sartı yumusatarak sürekli degerli güzel konu açan yöneticilerde 30 a kadar indiriyorum yani 35 konusu varsa da ödeme alıyor devamlılıgı varsa, çok gaddar degilim bu konuda mümkün oldukça cömert davranmaya calisiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan, Şehriyar, L-LumieRe ve 3 diğerleri
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Ben tartışmayı değil de tartışma kanusuna değineceğim, özgün konu açmak çok basit değil, mesela doğuş açtığı konular vr onun gibi olanlar, taktir ediyorum, kolay değil, ayrı bir yetenek. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve Buğra


Üst Alt