Arkadaslar bir sorgu sistemi var ve geçen ayda açtıgınız konuların toplamını, gösterim rakamı belli bir sayıdan yüksek, google dan etiket almıs, cevap yazılmıs gibi kriterlerle belli bir rakam çıkarıyor ve haksızlık da ortadan kalkıyor şöyle ki aynı sorgu senin için de geçerli diger mod için de geçerli yani o 70 alırken sen 50 alıyorsan aynı sarttasın demektir. Bir de en az 50 konu açma şartı var ki ben genelde bu sartı yumusatarak sürekli degerli güzel konu açan yöneticilerde 30 a kadar indiriyorum yani 35 konusu varsa da ödeme alıyor devamlılıgı varsa, çok gaddar degilim bu konuda mümkün oldukça cömert davranmaya calisiyorum