tv ye bağlama.!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eaykut

Üye
    Konu Sahibi
tv ye bağlama.!
arkadaşlar telefonu tvye nasıl bağlıyoruz kutunun içinden 2 kablo çıkıo onlarla bağlanıoymu yoksa ayrıyeten başka kablo gerekiomu.?
 
Tepkiler: erdem onur

suat1111

Üye
hdmı kablon varsa lcd için kutudan cıkan mini hdmı kablosunu bir birine bağla
 

eaykut

Üye
    Konu Sahibi
saolasın dostum..
 
+ hdim kablon olmasi lazim + altin en iyi iletken o yuzden hdim kablonun uclari altin olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...