Dexter Morgan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Uşaktayım. İzmir Teleservice yolladım telefonuİstanbul da mısınız ?
Nokia'nın ayrılması lazım bu servistenÇok üzüldüm kardeşim, teleservice ten yana benimde dilim yandı. Hemde öyle bir yandı ki. Telefonum C6-01 ısınıyordu sadece, adamlar kasamı, bataryamı, kapak mapak herşeyimi değiştirmişlerdi hemde eski parçalarla. Telefonum o zamanlar 6 aylıktı.
Hakem heyeti için telefonu 4 kez mi servise vermek gerekiyor? @SensationTeleservice bu şaşırmamak lazım. 44 gün önce servise verdiğim telefon dün geldi. Teslim almadım, yarın hakem heyetine dilekçemi verip para iadesi isteyeceğim.
Aynı sorun 4 kere, farklı sorunlar 6 kere ya da 20 iş günü içinde servisten gelmediyse.Hakem heyeti için telefonu 4 kez mi servise vermek gerekiyor? @Sensation
Farklı sorundan yarın 3. kez vereceğim. Şimdide wifi sorunu ortaya çıktı wifiye hiçbir türlü bağlanmıyorHakem heyetine gidin arkadaşlar. Bana 6. gidişte yeni telefon göndereceğiz diye anakartı değiştirip gönderdiler, üstelik geldiğinde 20 iş gününü aşmıştı. Nihayet sorunum düzeldi ama ben yine de başvurdum. Kaç aydır uğraşıyorum biraz da onlar uğraşsın.
EvetBataryayı unutmuşlar derken telefonu bataryasız mı yollamışlar
Aksesuarların garanti Süresi bir yıldır. Buna batarya da dahil. Fakat azami tamir süresi 20 iş günüdür.Arkadaşlar batarya değişimi için 20 gün bekleyin dedi. Direk Tüketici hakem heyetine mi gitsem? @Sensation @papakudioflu
Ayrıca thh ile yaptığım görüşmede bana gönderilen eksik kargo için şikayette bulunabilecceğim söylendi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?