Telefonlarımın Resimleri(X2,C3,C6-01) :)))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Telefonlarımın Resimleri(X2,C3,C6-01) :)))





Ve.. işte telefonlarımın içindeki en sevdiğim model :)


 


u_cosar

u_cosar

Üye
benimde en sevdiğim telefon c6-01
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
kim sevmez ki? :D Özellikleri x2 ve c3'den çok daha iyi
 
'Patron

'Patron

Üye
Eskişehirin neresindensin adamım,öğrencimisin ?
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
X2 çok daha iyi görünüyor bence:good:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
eskişehir merkezindenim adamım

----------Eklendi @ 22:04:31 ---------- Yazıldı @ 22:03:53 ----------

ForeverAlone";4155129][COLOR="Red' Alıntı:
X2 çok daha iyi görünüyor bence:good:[/COLOR]

yaniii... :)
 
cyber

cyber

Üye
c6-01 her türlü
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Hepsi güzel :good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt