Telefon Yardım eder misiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon Yardım eder misiniz?
merhaba arkadaşlar ilk önce kendime yeni bir telefon arıyorum wifi olacak java olacak (çin malı) olacak
150-200 lira bütçem var almışken en iyisini alıyım diyorum aklımda bir kaç model mesela Blackberry Blod 9700(çin) Blackberry Torch 9800(çin) Nokia N8(çin) bunları düşündüm kullanan varsa Artıları ve eksilerini yazabilir mi?
birde önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekürler saygılar.
 

.BlueTR

Üye
trident alabilirsin mesela iPhone çakmasıdır.
 
    Konu Sahibi
acaba onların dokunmatiği nasıldır ? bir bilginiz var mı?

----------Eklendi @ 23:20:53 ---------- Yazıldı @ 22:22:05 ----------
 
çin malı almak pek akıllı işi değil çin malı alacagına gidip orjinal 1110 al daha iyi
 
çin işi yaş bence alma
 
Tepkiler: Kingmortall
çin malı olayına hiç girme bence. 200 lira para vereceksin iki gün sonra paranı çöpe attığını anlayacaksın. hiç gerek yok böyle bişeye. wi-fi ve java olacak demişsin çin malı olarak alacağın telefonda bi süre sonra ne wi-fi yi verimli kullanabilirsin nede java uygulamaları. benim sana tavsiye edebileceğim telefon LG Wink tir. 250 lira civarında sanırım. oldukça hoş ve kullanışlı bir telefon. her hangi bi sorun çıkarmaz sana he oldu da çıktı diyelim o zamanda paşalar gibi garanti belgenle her türlü sıkıntını giderirsin. ne paran da boşa gitmiş olur ne de başın ağrır.
 

dufy85

Üye
ya kardeşim adamda çin sepatisi vardır belki

alacaksan en bilindik markalardan arkadaşın dediği trident gibi mesela. servisi ve garantilerini kontrol et, yoksa çok pis patlayabilirsin.
buarada nekadar temiz kullanırsan kullan 1 sene içinde kesinlikle 1 yada 2 kez arıza verecektir en az. ondan dolayı servisine dikkat et diyorum zaten.
denemeden sakın alma............... bu böyle gider

sen en iyisi hiç alma
 
My phone trident gibi cihazlar vardır ama çok bilgim yok
 

.BlueTR

Üye
yahu çinlerin neresi kötü
arkadaşta 1 yıldır trident var ama ne sorun oldu ne başka şey ayrıca yazılım derdi falanda yok.
 
telefon aldım çinmalı telefonu titreşime aldım titremedi ne yaptıysam olmadı içini açtım titreşimi sağlayan motor yok çin malı değilmi dışı başka diyor içi başka diyor
 

dufy85

Üye
telefon aldım çinmalı telefonu titreşime aldım titremedi ne yaptıysam olmadı içini açtım titreşimi sağlayan motor yok çin malı değilmi dışı başka diyor içi başka diyor

yuh ya köfte ekmek söyleyip köftesiz salçalı ekmek gelmesi gibi (başıma geldi ordan biliyorum )
smartphone almak istiyorsan biraz kaliteli alıp (yinede fazla uçmadan) 3-5 sene kullancan
 

buket2

Üye
telefon aldım çinmalı telefonu titreşime aldım titremedi ne yaptıysam olmadı içini açtım titreşimi sağlayan motor yok çin malı değilmi dışı başka diyor içi başka diyor

çok güldüm ya titreşimsiz titreşimli telefon ))))ya çin malı almak demek bile bile paranı sokağa atman demek... çinlilerle bir tek restaurantta muhattap olurum... adamlar deli karides yapıo yaaaa
 

dufy85

Üye
acıktın galiba buket

onların yemeğide yenmez. neyse konuyu dağıtmayalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...