İPhone 4 almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar



Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

Iphone 5 2000 TL'ye kadar çıkarken yine bir LG cihazı onun yarısı Apple logosu konunca sonuç ortada git araştır kardeşim daha iyi bir markadan daha iyi bir cihaz al

Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Kardeşim yeni oyunlar artık eski oyunlara benzememeye başladı,daha kaliteli grafikler yani daha iyi sistem istiyorlar ve bu noktada Iphone 4 tekmeyi yiyiyor,zaten 512 mb ram ile nereye kadar gider o cihaz.Iphone 5 ise Iphone 4'ün tekrarı gibi sistem güçlendirilmiş yani sisteme yama yapılmış. :kotu: İki Iphone'da fiyatlarını hiç hakketmiyorlar üzerine bir elma logosu konunca fiyat iki katına çıkıyor.Mesela şuna bakın üzerinde LG logosu olan daha iyi bir cihaz İphone 4S'den daha ucuz :oke:

Edit:Ufacık ekran birde 4S'te parmağımı koyuyorum ekran kapanıyor.

Iphone 5 2000 TL'ye kadar çıkarken yine bir LG cihazı onun yarısı Apple logosu konunca sonuç ortada git araştır kardeşim daha iyi bir markadan daha iyi bir cihaz al


Oldu zaten bi akıllı sendin...

Donanımla birşey olmuyor...

Kısa bir örnek vereyim bunda 4 sene önce çıkan 3gs 256mb ram i olan cihaz RR3 ü kasmadan oynuyor ama neredeyse 2 katı donanımı olan Ace oyunu açarken bile donuyor ...

Bu dediklerimin kanıtları var youtube dan bakabilirsin...
 
enterneoll

enterneoll

Üye



Oldu zaten bi akıllı sendin...

Donanımla birşey olmuyor...

Kısa bir örnek vereyim bunda 4 sene önce çıkan 3gs 256mb ram i olan cihaz RR3 ü kasmadan oynuyor ama neredeyse 2 katı donanımı olan Ace oyunu açarken bile donuyor ...

Bu dediklerimin kanıtları var youtube dan bakabilirsin...

2katı güçteki ace ahahahahhaahhahaahhahh ve bu arada İphone 4 aşırı kasıyor yeni çıkan oyunlarda kimse inkar etmesin
 
phasan

phasan

Üye
Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.

Cok dogru

- - - Eklendi - - -

Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.

Cok dogru

- - - Eklendi - - -

Daha android de Fifa 13 bile yok. Takılmalar donmaların ardı arkası kesilmiyor.

Cok dogru

- - - Eklendi - - -



2katı güçteki ace ahahahahhaahhahaahhahh ve bu arada İphone 4 aşırı kasıyor yeni çıkan oyunlarda kimse inkar etmesin

Yenı android li telefonlar 1 sene sonra kasmaya başlıyo buna nedıcen sen iphone 4 ya 2011 yada 2010 da cıktı
 
Lohengram

Lohengram

Üye
Cok dogru

- - - Eklendi - - -



Cok dogru

- - - Eklendi - - -



Cok dogru

- - - Eklendi - - -



Yenı android li telefonlar 1 sene sonra kasmaya başlıyo buna nedıcen sen iphone 4 ya 2011 yada 2010 da cıktı

Iphone 4 kullanıyorsunuz diye savunmayın kabullenin artık sistem olarak çok kötü tabi androiden daha stabil ama sistemsel olarak androidli cepler önde :oke:
 
MrExpert

MrExpert

Üye


2katı güçteki ace ahahahahhaahhahaahhahh ve bu arada İphone 4 aşırı kasıyor yeni çıkan oyunlarda kimse inkar etmesin



Ace
Cpu = 800mhz
Ram= 386mb

3gs
Cpu= 600mhz (ama 587mhz frekansında Çalışıyor.)
Ram=256mb


Youtube dan 3gs ile ilgili gameplay videolarına bakabilirsiniz.

Ben sadexe iron men 3 te kastığını gördüm oda oyunun sorunu imiş güncellenince düzeldi oyun Mc4 , gta3 , vice , RR3 gibi oyunlarda kasma görmedim.


- - - Eklendi - - -


Iphone 4 kullanıyorsunuz diye savunmayın kabullenin artık sistem olarak çok kötü tabi androiden daha stabil ama sistemsel olarak androidli cepler önde :oke:


Şahsen ben yanlış bilinenleri düzeltiyorum ama donanıma bakıpta cihaz alan cahiller olduğu sürece gayet tabi bu tür komik tartışmalar olacaktır :oke:
 
Lohengram

Lohengram

Üye




Ace
Cpu = 800mhz
Ram= 386mb

3gs
Cpu= 600mhz (ama 587mhz frekansında Çalışıyor.)
Ram=256mb


Youtube dan 3gs ile ilgili gameplay videolarına bakabilirsiniz.

Ben sadexe iron men 3 te kastığını gördüm oda oyunun sorunu imiş güncellenince düzeldi oyun Mc4 , gta3 , vice , RR3 gibi oyunlarda kasma görmedim.


- - - Eklendi - - -




Şahsen ben yanlış bilinenleri düzeltiyorum ama donanıma bakıpta cihaz alan cahiller olduğu sürece gayet tabi bu tür komik tartışmalar olacaktır :oke:

Sen laftan anlamazsın Ace çok iyi bir cihaz değil hele ki bir android cihaz için,3GS de değildik bunu buraya niye çıkardın onuda bilmiyorum ama gel Iphone 4S vs LG Optimus 4X karşılaştırması yapalım anca sen bundan anlarsın.


Iphone 5 2013 senesinde çift çekirdek kullanıyorken S4 8 çekirdeğe geçiş yaptı bile ve Iphone'un tek artısı IOS başka bir artısı yok
:oke:
 
enterneoll

enterneoll

Üye




Ace
Cpu = 800mhz
Ram= 386mb

3gs
Cpu= 600mhz (ama 587mhz frekansında Çalışıyor.)
Ram=256mb


Youtube dan 3gs ile ilgili gameplay videolarına bakabilirsiniz.

Ben sadexe iron men 3 te kastığını gördüm oda oyunun sorunu imiş güncellenince düzeldi oyun Mc4 , gta3 , vice , RR3 gibi oyunlarda kasma görmedim.


- - - Eklendi - - -




Şahsen ben yanlış bilinenleri düzeltiyorum ama donanıma bakıpta cihaz alan cahiller olduğu sürece gayet tabi bu tür komik tartışmalar olacaktır :oke:

çok zeki arkadaşım o 2 işlemcinin tabanını incele bakalım armv7 ile armv6 neymiş :D evet 3gs'in frekansı daha düşük ama çok daha güçlü
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
MrExpert

MrExpert

Üye


çok zeki arkadaşım o 2 işlemcinin tabanını incele bakalım armv7 ile armv6 neymiş :D evet 3gs'in frekansı daha düşük ama çok daha güçlü

Sen önce işlem gücü neye dayalı olduğunu araştır derim sonra gel bana en iyi bildiğim şeylerden biri olan işlemci tabanlarını öğret işlem gücü farklı mimari farklıdır. :oke:


- - - Eklendi - - -

Sen laftan anlamazsın Ace çok iyi bir cihaz değil hele ki bir android cihaz için,3GS de değildik bunu buraya niye çıkardın onuda bilmiyorum ama gel Iphone 4S vs LG Optimus 4X karşılaştırması yapalım anca sen bundan anlarsın.


Iphone 5 2013 senesinde çift çekirdek kullanıyorken S4 8 çekirdeğe geçiş yaptı bile ve Iphone'un tek artısı IOS başka bir artısı yok
:oke:


Octa 5, 8 çekirdek değil önce onu söyleyelim 4+4 çekirdekten oluşan 2farklı işlemci vardır çalışma prensibi çok farklıdır.


Tutupta hala donanım kıyaslaması yapıyorsan ben sana daha fazla birşey demiyeceğim kısaca şunu söyleyeyim Dediğin gibi Çift çekirdekli bir cihaz eğer şuanki en iyi oyun performansını veriyorsa (Ki bu kanıtlanmış.) Ben daha fazla birşey söylemeyeyim.
 
enterneoll

enterneoll

Üye


Sen önce işlem gücü neye dayalı olduğunu araştır derim sonra gel bana en iyi bildiğim şeylerden biri olan işlemci tabanlarını öğret işlem gücü farklı mimari farklıdır. :oke:


- - - Eklendi - - -




Octa 5, 8 çekirdek değil önce onu söyleyelim 4+4 çekirdekten oluşan 2farklı işlemci vardır çalışma prensibi çok farklıdır.


Tutupta hala donanım kıyaslaması yapıyorsan ben sana daha fazla birşey demiyeceğim kısaca şunu söyleyeyim Dediğin gibi Çift çekirdekli bir cihaz eğer şuanki en iyi oyun performansını veriyorsa (Ki bu kanıtlanmış.) Ben daha fazla birşey söylemeyeyim.

hala ace 3gs'ten güçlü diyorsan ve bunu işlemci gücü olarak bana kanıtlarsan ben bu forumda 1 hafta yorum yapmıyıcam
 
MrExpert

MrExpert

Üye


hala ace 3gs'ten güçlü diyorsan ve bunu işlemci gücü olarak bana kanıtlarsan ben bu forumda 1 hafta yorum yapmıyıcam

Bu kanıtlamama gerek yok zaten belli armv6 veya armv7 farketmez illaki fark var ama asıl önemli olan frekans çalışma hızıdır ve tabi ön bellekte genel olarak ram hızıda önemli yani dram veya sdram gibi veya kullanılan fbellek in okuma/yazma hızıda önemlidir tabi güç konusunda bunların detaylı karşılaştırmalarını sana burda uzun uzun anlatacak değilim ama gpu yu saymazsak Ace (ilk versiyonu i Olan değil.) Donanımı daha güçlü ...

İstersen ip4 ü s3 mini ilede kıyaslaya biliriz veya s2ylede bunlarıda kanıtlarıyla sana sunabilirim.. Ben 3gs ile ace kıyaslamamın sebebi sadece ufak bir örnektir...


- - - Eklendi - - -

Ama tabi sen bilmediğin şeyler hakkında çok fazla ezber konuşuyorsun diğer konularda gördüğüm üzere...
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
galaxy s uc
 
enterneoll

enterneoll

Üye
ezber konuşmuyorum deneyimlerim ve araştırdıklarıma göre kon uşuyorum eğer yeni birşey görürsem araştırmayıda severim
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
MrExpert

MrExpert

Üye
ezber konuşmuyorum deneyimlerim ve araştırdıklarıma göre kon uşuyorum eğer yeni birşey görürsem araştırmayıda severim

Uydurmasyon deneyimlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim..

Aliminyum Kasaya Sahip Bir Cihazın Çok ısındığını idda ediyordun (htc One İçin) ama daha aliminyumun nasıl bir metal ve özelliklere sahip olduğundan haberin yok ...
 
hkmtctnky

hkmtctnky

Üye
ıphone 3gs 32 den (24gb doluydu) ıphone 4 8gb ye geçtim hafızadan korktum açıkçası ama ben bile sıkıntı yaşamıyorum şuan yaşamazsın yani.. :) eğer sıfır takıntın varsa o paraya alınabilecek iyi bi telefon 2 yıl daha almasaydım dedirtmez bence ama 1 senede eşşek niyetine kullanırsın olur biter :) eğer ikinci ele girersen 4s ler 900e indi bile git ikinci el 4s al :)

- - - Eklendi - - -

he bide kesinlikle beyaz al derim, ankarada gezmediğim firma kalmadı ama beyaz her zaman candır :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye


Uydurmasyon deneyimlerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim..

Aliminyum Kasaya Sahip Bir Cihazın Çok ısındığını idda ediyordun (htc One İçin) ama daha aliminyumun nasıl bir metal ve özelliklere sahip olduğundan haberin yok ...

one'u eline alıp kullandın mı ? biraz inceledin mi veya hadi incelemeyide geçelim internette kullanan insanların yazdıklarını okumadın mı ?
 
Lohengram

Lohengram

Üye


Sen önce işlem gücü neye dayalı olduğunu araştır derim sonra gel bana en iyi bildiğim şeylerden biri olan işlemci tabanlarını öğret işlem gücü farklı mimari farklıdır. :oke:


- - - Eklendi - - -




Octa 5, 8 çekirdek değil önce onu söyleyelim 4+4 çekirdekten oluşan 2farklı işlemci vardır çalışma prensibi çok farklıdır.


Tutupta hala donanım kıyaslaması yapıyorsan ben sana daha fazla birşey demiyeceğim kısaca şunu söyleyeyim Dediğin gibi Çift çekirdekli bir cihaz eğer şuanki en iyi oyun performansını veriyorsa (Ki bu kanıtlanmış.) Ben daha fazla birşey söylemeyeyim.

İlahi seni biraz öğren :d:
 
MrExpert

MrExpert

Üye


one'u eline alıp kullandın mı ? biraz inceledin mi veya hadi incelemeyide geçelim internette kullanan insanların yazdıklarını okumadın mı ?

Şöylede bir durum var hangi cihaz olursa olsun cihazı yoğun kullanırsan ısınır ama öyle abartıldığı gibi yok el yakıyor yok ateş gibi oluyor çok saçma bende 15dk kalık kısa bir inceleme fırsatı buldum biraz zorladım ama ısınma görmedim olacağını hiç sanmıyorum heleki aliminyumun ısınması çok zordur ve ısıyı tutmaz ama şuda var bu yazılımsal sorun olabilir..


- - - Eklendi - - -

İlahi seni biraz öğren :d:

Seninle daha fazla Tartışmayacağım...

Cahillerle Tartışmaya Girmeyin, Zira Ben Hiç Yenemedim ..

İmam El Gazali
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
enterneoll

enterneoll

Üye


Şöylede bir durum var hangi cihaz olursa olsun cihazı yoğun kullanırsan ısınır ama öyle abartıldığı gibi yok el yakıyor yok ateş gibi oluyor çok saçma bende 15dk kalık kısa bir inceleme fırsatı buldum biraz zorladım ama ısınma görmedim olacağını hiç sanmıyorum heleki aliminyumun ısınması çok zordur ve ısıyı tutmaz ama şuda var bu yazılımsal sorun olabilir..


- - - Eklendi - - -



Seninle daha fazla Tartışmayacağım...

Cahillerle Tartışmaya Girmeyin, Zira Ben Hiç Yenemedim ..

İmam El Gazali

kesinlikle her cihaz ısınır ama aşırı ve kısa bir sürede ısınmaktan bahsediyorum
 


Üst Alt