telefon tercihime yardım eder misiniz..

Sponsorlu Bağlantılar

huseyinkeske

huseyinkeske

Üye
    Konu Sahibi
telefon tercihime yardım eder misiniz..
kafamda 3 telefon var samsung galaxy s3 ,lg nexus 4 ve i phone 4s sizce hangisi bütçem 1400 tl hangi telefon artıları ve eksileriyle yazarsanız sevinirim
 


Invoke

Invoke

Üye
Ben olsam Nexus 4 olarım, kamerası biraz daha düşük diğerlerine göre ama daha iyi bence. Oyun ve güncelleme ve android.

- - - Eklendi - - -

Arkasında Google Var.

S3 herkesin elinde... Çok da sevmiyorum. Tasarımı vs. Tabi zevkler ve renkler.

IOS isterseniz 4S de iyidir. Diğerlerinin çalıştırdığı oyunları çalıştırır, fazlasını bile çalıştırır (Çünkü adamlara daha çok oyun çıkıyor bknz: Injustice gods among us)
Ama android daha rahattır, geliştirilebilir, kurcalama imkanı daha çoktur, ios beni boğuyor, yoksa bir jb ya da 25pp iosa da yüklenir uygulamalar bedava. 4S de iyidir yani.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
iSung Galaxy Nexus One X 4S :)
Pardon şey diyecektim; tabiki Nexus 4 al. Arkana bile bakma.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Nexus 4.
 
fingerback5

fingerback5

Üye
Nexus 4 varken onlara bakma bile.
 

Massbattle

Üye
S3 iyi telefondur herhangi bir kasma görmedim (sahip olmadım ama kullandığım kadarıyla) eksik yanı telefonun hafızası 64 gb almassan telefon kasmaya başlıyor ram hdd ilişkisi ramin kasmasına nden oluyor.. ıphone 4 kullandım telefonda hiç uygulama yüklemedim app storda güzel uygulamalar hep ücretli kredi kartı felan uygulama için işe karıştırılmaz sen sırasıyla nexus-s3-ıphone4 bunlardan birini al..
 
Invoke

Invoke

Üye
S3 iyi telefondur herhangi bir kasma görmedim (sahip olmadım ama kullandığım kadarıyla) eksik yanı telefonun hafızası 64 gb almassan telefon kasmaya başlıyor ram hdd ilişkisi ramin kasmasına nden oluyor.. ıphone 4 kullandım telefonda hiç uygulama yüklemedim app storda güzel uygulamalar hep ücretli kredi kartı felan uygulama için işe karıştırılmaz sen sırasıyla nexus-s3-ıphone4 bunlardan birini al..

İndireceğin uygulamayı google: ".....apk" şeklinde aratabilirsin. .apk uzantılı dosyayı indir. Telefona at. Dosya yöneticisi (X-plore olabilir, markette ücretsiz ya da telin içinde varsa gerek yok.) aracılığıyla aç. Tıkla. Yükle.ye bas. Bitti.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence iPhone 4S al.
 
huseyinkeske

huseyinkeske

Üye
    Konu Sahibi
nexus4 te cızırtı gibi bazı sorunlar olabiliyomuş
 
skylinegti

skylinegti

Üye
güncelleme garantisi olan nexus 4 tabiki....
 
emin_uslu

emin_uslu

Üye
nexus 4
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
benim annemde s3 var bendede nexus 4 var ama nexus 4 s3 ü tokatlar rahatlıkla :) babamda s4 siparişi verdi bakalım onuda tokatlayabilecek mi :D
 
fingerback5

fingerback5

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Aslinda bende xperia neo v vardi ama babam s4 siparisi verince banada nexus kaldi :D
 
fingerback5

fingerback5

Üye
Aslinda bende xperia neo v vardi ama babam s4 siparisi verince banada nexus kaldi :D

Evde dokunmatik kullanmayı bilen bir tek ben varım sen düşün :).Samsung Omniayı hala çözemedi annem :D.Bizde de sistem tersten işliyor ben biriktirip alıyorum benimkiler bizimkilere kalıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
:D:D hayırlısı :cool:
 
  • Beğen
Tepkiler: fingerback5

by-pegasus

Üye
bence ios u asla tercih etme en güzeli nexus hem nexus ayrıcalıktır.

- - - Eklendi - - -

bence ios u asla tercih etme en güzeli nexus hem nexus ayrıcalıktır.

- - - Eklendi - - -

bence ios u asla tercih etme en güzeli nexus hem nexus ayrıcalıktır.
 

Massbattle

Üye


İndireceğin uygulamayı google: ".....apk" şeklinde aratabilirsin. .apk uzantılı dosyayı indir. Telefona at. Dosya yöneticisi (X-plore olabilir, markette ücretsiz ya da telin içinde varsa gerek yok.) aracılığıyla aç. Tıkla. Yükle.ye bas. Bitti.
Tabi rootlayıp telefonu garanti dışına çıkarman yeterli :)
 


Üst Alt