Ben olsam Nexus 4 olarım, kamerası biraz daha düşük diğerlerine göre ama daha iyi bence. Oyun ve güncelleme ve android.
- - - Eklendi - - -
Arkasında Google Var.
S3 herkesin elinde... Çok da sevmiyorum. Tasarımı vs. Tabi zevkler ve renkler.
IOS isterseniz 4S de iyidir. Diğerlerinin çalıştırdığı oyunları çalıştırır, fazlasını bile çalıştırır (Çünkü adamlara daha çok oyun çıkıyor bknz: Injustice gods among us)
Ama android daha rahattır, geliştirilebilir, kurcalama imkanı daha çoktur, ios beni boğuyor, yoksa bir jb ya da 25pp iosa da yüklenir uygulamalar bedava. 4S de iyidir yani.