enesrsln
Üye
İPhone 4 almayı düşünüyorum. Yardım eder misiniz ?
Arkadaşlar ben lise'ye yeni geçtim. Babamla iddaya girmiştik. Eğer 490 ve üzeri alırsam Xperia Z alacaktı. Ama maalesef başaramadım. 470 civarı bir puan gelecek. Babam Xperia Z almaktan vazgeçti. Benim şuanki telefonum Galaxy Ace S5830i ve Temple run bile açmıyor. Ben telefonda oyuna önem veren biriyim. Dayımda da İPhone 4 var. Geçenlerde biraz baktım da baya iyi gözüküyor. Fiyatı da cazip geldi. Babam alabileceğini söyledi. Şimdi ben tekrar pişman olmak istemiyorum. Bir telefon alacağım ve en az 3 yıl değiştirmeyeceğim. Bir telefona maksimum 900-1000 TL arası verebilirim. İPhone 4 8 GB almayı düşünüyorum. Fikirlerinizi almak isterim. Bu arada 8 GB olmasının bir sorun olmayacağını düşünüyorum. Düzenlemeyi aşağıdaki gibi yaptım
Müzik ------ 250 MB
Fotoğraf---- 150 MB
Video------- 200 MB
Geri kalan ise oyun,program vs.
Fotoğraf ve videoya neden o kadar az yer verdiğimi sorarsanız ben çektiğim fotoğrafları pc'ye atıyorum. Telefonumda fazla fotoğraf bulundurmam. 8 GB yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Önerilerinizi bekliyorum...
Müzik ------ 250 MB
Fotoğraf---- 150 MB
Video------- 200 MB
Geri kalan ise oyun,program vs.
Fotoğraf ve videoya neden o kadar az yer verdiğimi sorarsanız ben çektiğim fotoğrafları pc'ye atıyorum. Telefonumda fazla fotoğraf bulundurmam. 8 GB yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Önerilerinizi bekliyorum...

