Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Symbian Donna Eylül'de Geliyormuş..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BaySerkan
Üye
Konu Sahibi
Symbian Donna Eylül'de Geliyormuş..
Symbian Tweet'in Nokia developers Blog'a dayanarak verdiği habere göre 2.nesil S^3 telefonlara Carla güncellemesinden sonra gelecek Donna güncellemesi Eylül 2012'de gelecekmiş,haber vereyim dedim.
nokia developer mıydı neydi onlardan sağlam haberler çıkıyor
Polymath
Üye
Vay arkadaş ne saçma oldu bu güncelleme olayı yaa. Fp1 e Carla dedik. Fp2 ye şimdide donna diyoruz.. Biz ne sanıyorduk Fp1, Fp2, Carla, Donna, sırasıyla gelecek diyorduk ) Fp3 gelse sanırım onada zonna diyecek Nokia
Vay arkadaş ne saçma oldu bu güncelleme olayı yaa. Fp1 e Carla dedik. Fp2 ye şimdide donna diyoruz.. Biz ne sanıyorduk Fp1, Fp2, Carla, Donna, sırasıyla gelecek diyorduk ) Fp3 gelse sanırım onada zonna diyecek Nokia
2010 da başladı tantanalar gele gele tarayıcı sürüklemeli kilit aç geldi yaptıkları kıyaksa şudur efenim (symbian anna tarayıcı sürümü: 7.3.26 5800 tarayıcı sürümü : 7.3.33)
2010 da başladı tantanalar gele gele tarayıcı sürüklemeli kilit aç geldi yaptıkları kıyaksa şudur efenim (symbian anna tarayıcı sürümü: 7.3.26 5800 tarayıcı sürümü : 7.3.33)