Symbian Donna Eylül'de Geliyormuş..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BaySerkan

BaySerkan

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Donna Eylül'de Geliyormuş..
Symbian Tweet'in Nokia developers Blog'a dayanarak verdiği habere göre 2.nesil S^3 telefonlara Carla güncellemesinden sonra gelecek Donna güncellemesi Eylül 2012'de gelecekmiş,haber vereyim dedim.

 


Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Symbian Tweet'e pek güvenesim gelmiyo :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye
nokia developer mıydı neydi onlardan sağlam haberler çıkıyor
 
Polymath

Polymath

Üye
Vay arkadaş ne saçma oldu bu güncelleme olayı yaa. Fp1 e Carla dedik. Fp2 ye şimdide donna diyoruz.. Biz ne sanıyorduk Fp1, Fp2, Carla, Donna, sırasıyla gelecek diyorduk :)) Fp3 gelse sanırım onada zonna diyecek Nokia :D
 
  • Beğen
Tepkiler: umt07 ve -efşan
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Vay arkadaş ne saçma oldu bu güncelleme olayı yaa. Fp1 e Carla dedik. Fp2 ye şimdide donna diyoruz.. Biz ne sanıyorduk Fp1, Fp2, Carla, Donna, sırasıyla gelecek diyorduk :)) Fp3 gelse sanırım onada zonna diyecek Nokia :D

Kendi kendimize gelin güvey olduk :d:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
:hmmm
 
Febris

Febris

Üye
beklemeyin birinci nesillere bişey :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bence gelir ufak tefek bişeyler widget tarayıcı falan nokia 'alın la susun' der bize 5800 a öyle yaptılar v60 ile :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye

aynen.sözde Symbian^2 (c6 ev ekranı) getireceklerdi.
2010 da başladı tantanalar gele gele tarayıcı sürüklemeli kilit aç geldi :D yaptıkları kıyaksa şudur efenim (symbian anna tarayıcı sürümü: 7.3.26 5800 tarayıcı sürümü : 7.3.33) :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye

2010 da başladı tantanalar gele gele tarayıcı sürüklemeli kilit aç geldi :D yaptıkları kıyaksa şudur efenim (symbian anna tarayıcı sürümü: 7.3.26 5800 tarayıcı sürümü : 7.3.33) :ehe
5800 deyince aklıma cfw modlamalar geldi yine:ehe
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Eğer bu haber doğruysa NOKIA symbianı kolay kolay terk etmez.
 
Enes

Enes

Üye
anne belle donna zonna honna monna gidiyo symbianı bırak artık nokia :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt