gogis
Üye
Symbian^3 Sertifikalandırma Yardım
Arkadaslar konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama telefonum Symbian^3 ise buraya açmak daha uygun olur diye düşündüm 
Benim sorunum su. Telefonuma sertifika almak. Telefonu hacklemek olayını az çok anladım. Fakat sertifikalandırmayı beceremedim. Deniyorum. 4 gündür OPDA'dan sertifika bekliyorum. Aynı zamanda foruma bakıyorum. Çoğu kişi iki üç aydır OPDA sertifika vermiyor diyor. Yüklemek isteyip sertifika hatası aldığım birsürü şey var.
Millet annayı belleyi tartışırken benimki burada küçük bi konu olarak kaldı, farkındayım ama bence bu sorunu yaşayan birsürü kişi vardır.
Telefonum C7 ve pr 1.2 sürümünde. Yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler..

Benim sorunum su. Telefonuma sertifika almak. Telefonu hacklemek olayını az çok anladım. Fakat sertifikalandırmayı beceremedim. Deniyorum. 4 gündür OPDA'dan sertifika bekliyorum. Aynı zamanda foruma bakıyorum. Çoğu kişi iki üç aydır OPDA sertifika vermiyor diyor. Yüklemek isteyip sertifika hatası aldığım birsürü şey var.
Millet annayı belleyi tartışırken benimki burada küçük bi konu olarak kaldı, farkındayım ama bence bu sorunu yaşayan birsürü kişi vardır.
Telefonum C7 ve pr 1.2 sürümünde. Yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler..



1 ay once complete : 209,459suan complete : 209,495bu yavaslikta sertifika alinmzz. 45 bin kisi sertifika istiyor