Symbian^3 Sertifikalandırma Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
Symbian^3 Sertifikalandırma Yardım
Arkadaslar konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama telefonum Symbian^3 ise buraya açmak daha uygun olur diye düşündüm :)

Benim sorunum su. Telefonuma sertifika almak. Telefonu hacklemek olayını az çok anladım. Fakat sertifikalandırmayı beceremedim. Deniyorum. 4 gündür OPDA'dan sertifika bekliyorum. Aynı zamanda foruma bakıyorum. Çoğu kişi iki üç aydır OPDA sertifika vermiyor diyor. Yüklemek isteyip sertifika hatası aldığım birsürü şey var.

Millet annayı belleyi tartışırken benimki burada küçük bi konu olarak kaldı, farkındayım ama bence bu sorunu yaşayan birsürü kişi vardır.

Telefonum C7 ve pr 1.2 sürümünde. Yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.. :)
 


Jerkez38

Jerkez38

Üye
kardeş bende bekliyorum geçen senede almayı dendim opdadan 1 sene geçti gelmedi birbuçuk iki hafta önce tekrar denedim gene gelmedi gelmiyor.
:off::vur
 
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
OPDA sertifika vermeyi bıraktı sanırım. Yan sanayiye döneyim dedim. Araştırıyorum. Forumda çok dolandım fakat birşeye rastlayamadım. Lütfen birisi yardımcı olsun arkadaşlar. Yüklemeyi aşırı isteyip sertifika bulamadığım o kadar çok şey var ki..
 
spartuas

spartuas

Üye
bn opdaya 20 dolar vericem. Adamlar bedava vermiyorlar. Istediginiz kadar bekleyin. Bnmde yuklemek istedigim cok dosya var ama seftifika yuzunden yukleyemyorum.anladim ki para verme vakti geldi.

@gogi 08 : bu sertifika yukleme olayinin telefonun surumuyle alakasi yok;)
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Ya para vermeyin boşuna.. Parayla ilgisi yok!
 
spartuas

spartuas

Üye
neyle alakali ;) ?
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Site yenilenmiş.. Yaklaşık bi ay önce açılmıyodu hatta. Şuan imeini bildirip sertifika başvurusu yapsanda bi işlem gerçekleşmiyo. İstersen dene ama hiç sanmıyorum. Parayla olsa uyarı verirdi heralde..
 
spartuas

spartuas

Üye
online signature bolumune basiyorum. Soyle diyor :

site as too traffic large vs.vs bisi diyor. Ve beni donate kismina yonlendiriyor ? Trafik var sitede ve sanirim bedava isteyenleri askiya aldilar gibi.
 
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
Ben o yukarı doğru kırmızı oktan fazlasına ulaşamadım ne yazıkki :)
 
spartuas

spartuas

Üye
Ben o yukarı doğru kırmızı oktan fazlasına ulaşamadım ne yazıkki :)
bn ciktim ama oda 1kere. Telefonu degistirdigim icin tekrar sertifika almam lazimdi.ondada being produced yazip duruyor. Hacklemek istesem insan kuskuya dusup hackleyemiyor. 700-800tl lik c7 me kiyamam. :)
 

top98tr

Üye
den almayıdneyin ben oradan almıştım.
 
spartuas

spartuas

Üye
den almayıdneyin ben oradan almıştım.
malesef :(1 ay once complete : 209,459suan complete : 209,495bu yavaslikta sertifika alinmzz. 45 bin kisi sertifika istiyor:)
 

Kedi Yavrusu

Üye
yıl olmuş 2011 hala sertifika ve hack olayını bilmeyen var.
 
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
yıl olmuş 2011 hala sertifika ve hack olayını bilmeyen var.
Kardeşim sen anlamadın. Sorun sertifika almayı bilmemek değil. Sorun sertifika veren sitenin çalışmaması. Okuyun da yazın lütfen..Not: Telefonu hacklemek istemiyorum sertifika veren bi site bulup öyle yapmak istiyorum.
 
engin_erg

engin_erg

Üye
ben buradan bir günde aldım öncelikle üye olunuz mail adresine dikkat edin gmail,yahoo ve hotmail kabul etmiyor
kurumsal mail adresi kullanmalısınız
 
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
ben buradan bir günde aldım öncelikle üye olunuz mail adresine dikkat edin gmail,yahoo ve hotmail kabul etmiyorkurumsal mail adresi kullanmalısınız
kurumsal derken? Biraz açabilir misin? Güzel bi yere bağlanacak gibi :)
 
engin_erg

engin_erg

Üye
sosyal mail olmayacak özel olmalı bak mesela şu linkten alabilrsin ücretsiz mail alıp kullanabiliyorsun buradan mail adresi aldıktan sonra buraya üye olun sertifikanızı alın :)
 
gogis

gogis

Üye
    Konu Sahibi
sosyal mail olmayacak özel olmalı bak mesela şu linkten alabilrsin ücretsiz mail alıp kullanabiliyorsun buradan mail adresi aldıktan sonra buraya üye olun sertifikanızı alın :)
dediğin herşeyi yaptım umarım olur :) artık bende sertifika istiyorum :)
 
engin_erg

engin_erg

Üye
inş dostum ben fazla beklemedim inşallah sende beklemezsin hayırlısı bakalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt