Symbian^3 Batarya Kalibrasyonu

Sponsorlu Bağlantılar

yasirtaha

yasirtaha

Üye
deniyorum arkadaşlar 970 mahtı şimdi kaç olacak bakalım tlf c6-01 bu ARADA
 


Otuz

Üye
birde mantıklı düşünün popilerize olmanın taklitleri bunlar aldanmayın size şunu söyleyim eski bir telefoncu olarak sıfır bir cihaz aldığınızda cihazdaki sarjı bitene kadar sarza takmayın sarz bittikten sonra sadece bir kereye mahsus telefonu kapalı bir şekilde en az 12 saat sarz edin yeter yeni bir batarya aldığınızdada veya format attığınızdada aynısını uygulayın lakin bu seferde 8 saat sarz edin üçüncüsüde siz siz olun telefon sajzda iken telefon ile oynamayın konuşmayın sarzdan çıkarın birde sarzınızı hiç bir zaman pirizde bırakmayın lakin içinde depoladığı elektiriği bir anda telefona veriri talihsizlikler olabilir bu orjinal sarzlarda nadiren rastlanmış bir durum ama orjinal olmaya aletlerde çok sık rastlanmıştır
 
'Sefer

'Sefer

Üye
C6-01 işe yaradı yarım günde biterdi pil hala tek diş bile azalmadı :D
 
ozakin70

ozakin70

Üye
c6-01 de işe yaradı:aha: bide n8 de deneyeceğim...
 

okangrdl

Üye
bende bir işe yaramadı.belle ye geçtim.şarz 1 gün zor gidiyor.sadece arkaplanda whatssap var.

whatssap arkadayken 1gun gdyosa kapatrsan 3gun faln gder herhalde:) cunku surekli veri baglantisi kuruyor sarj somuruyo anliyacagin
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
en iyi şarj canavarıni açık bırakıyorsun varmı daha ötesi
 

baran1546

Üye
evet ya acaba bu çelik bataryalar var onlardan filan mı kullansak bu işlemler bir işe yaramıyor

Benım tel e 71 denedım denemez olaydım bataryayı nasıl olduysa tamamen öldürdü suan yenı batarya aldım eskısı telef oldu sakın yapmayın pısman olursunuz
 

okangrdl

Üye
arkadaslar herkesin bilmesi gereken bir sey var o da li-ion pillerimizin omru ne yaparsak yapalim azalcak yani ben 7 aydir c6-01 kullanyorum nerdeyse hergun sarja takiyorum aktif kullaninca bukadar iyi bile :) kalibrasyon yapsam da yapmasamda pilin kapasitesini ilk gunku gbi 1050mah yapamam,bunu kimse denemesin boyle bisey imkansiz !bosuna uzulmesin deneyenler:) benm su anda 960-970 gosteriyo allah bereket versin:)
 
'Sefer

'Sefer

Üye
valla okan ben yaptım yarım günde biten pil 2 gün dayanmaya başladı
 
BaySerkan

BaySerkan

Üye
Benim N8 dede işe yaradı gibi,bugün tekrar şarj ettim telefonu bakalım bu şarjda durum ne olacak.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Konunun yeri ve başlığı olmalış. Akıllı telefonların hepsi için geçerli ve ben kaç gündür Symbian^3 olduğu için konuya girmiyordum. Telefonum 5230. Bence başlık değiştirilmeli ve konu daha mantıklı bir bölüme taşınmalıdır :oke:
 
ekoks20

ekoks20

Üye
arkadaşlar 701 in bataryası 1300 ama 1061 gösteriyo maalesef:( ilk metodu denedim işe yaramadı.

birde şu var battery monitör %100 gösterirken batery info %82 gösteriyor hangis doğru bligi:))
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
battery info daha doğru
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
ne yaptıysam 980 mahı geçmedi arkadaşlar
 

coolturk

Üye
merhaba.telefonum N8 kalibrasyonu yapmadan önce battery info ile 1207 yi gösterdi. kalibrasyon ile de aynı oldu.şarjım ise 24 saat ancak gidiyor.hiç değişmedi
 
ANIL

ANIL

Admin
merhaba.telefonum N8 kalibrasyonu yapmadan önce battery info ile 1207 yi gösterdi. kalibrasyon ile de aynı oldu.şarjım ise 24 saat ancak gidiyor.hiç değişmedi

Telefonu kapanana kadar kullan ondan sonra tamamen şarj et yeterlidir..
 
qramaphonedzie

qramaphonedzie

Üye
arkadaslar telefonum c6-01 normalde 1050 olmasi gerekirken 948 de 1.metodu 2 kere denedim ama sonuc yine ayni ne yapmaliyim?
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Deneyeceğim mutlaka.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
işe yaramadı hatta artık daha az gidiyor :s :D
 


Üst Alt