Arkadaşlar Sony Xperia S kullanmaktayım. Fakat doğru düzgün hiçbir özelliğini bilmiyorum. Bir tek 12 mp kamera var başka ne özelliği var? gerçi 12 mp kamerada afedersiniz bir b.ka benzemiyor. fotoğraf çekiyorum berbat :S yani renkleri sarartıyor gibi çekimde. bilmiyorum hiç 12 mp gibi değil. herneyse şu telefonu diğer telefonlardan ayıran yada ne bileyim birisi size ne özelliği var bu telin dediğinde anlatacağınız özellikleri nelerdir?
Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence
Bu yazıyı ilk okuduğumda önce çok sinirlendim, çünki bu yazının sahibinin Xperia S'i olduğuna inanmıyorum, yada Xperia S diye sahte Çin malı bir telefon almış olabilir kendisi bilemiyorum. Ben 1 ayı aşkın süredir Xperia S kullanan biri olarak öncelikle 12 MP kameranın mükemmel ötesi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Gerek fotoğraf çekimi olsun gerekte video konusunda mükemmel bir kamera. Kesinlikle sarartma morartma gibi bir sorunu yok. Şahsen kaliteli bir fotoğraf makinesi ile rahatlıkla yarışır bence, tek eksiği optik zoom yok, o kadarıda olmasın artık.
Video izlerken sesi hiçte kısık değil, gayet normal, hatta ses ortalardayken gayet yeterli yani sonuna kadar açıp sesi duyamama gibi bir problem yaşamadım. Kutusundan çıkan kulaklıkta gayet kaliteli ve ses kalitesi mükemmel...
Bu arada bazı arkadaşların bahsettiği çok oyun oynayınca ekranın sararması probleminide ben hiç yaşamadım. 2 saatten fazla oyun oynadığım zamanlar oldu ama banamısın demedi. Oyun derken kastettiğim Shadow Gun, Mass Effect, Back Stab v.s.
Her yönüyle mükemmel bir cihaz bence, verdiğim para sonuna kadar helal olsun. Heleki Samsung Galaxy S II v.s. telefonlarla kıyaslamaya kalkmak bile başlı başına bir hata olur. Sony Xperia S ezip geçer her yönden o telefonları...
