Arai
Üye
Sony Xperia S - Özellikleri
Arkadaşlar Sony Xperia S kullanmaktayım. Fakat doğru düzgün hiçbir özelliğini bilmiyorum. Bir tek 12 mp kamera var başka ne özelliği var? gerçi 12 mp kamerada afedersiniz bir b.ka benzemiyor. fotoğraf çekiyorum berbat :S yani renkleri sarartıyor gibi çekimde. bilmiyorum hiç 12 mp gibi değil. herneyse şu telefonu diğer telefonlardan ayıran yada ne bileyim birisi size ne özelliği var bu telin dediğinde anlatacağınız özellikleri nelerdir?
Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence
Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence
en nefret ettiğim olay bu cidden. telefon almadan önce kime sorsan şunu al der. telefonu aldıktan sonra o al diyenler kaybolur ve o telefon çok kötü diyenler çıkar. Şimdi bu Xperia S kötü telefon mu iyi telefon mu ben birşey anlamadım.
