Sony Xperia S - Özellikleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canaytekin

canaytekin

Üye
bencede amoled ekran bravia kadar gercekcı görüntü kalıtesı sunmuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: dadaraz


Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bakın kamerayla çektiğim birkaç tane resmi göstereyim sizlere sizce yanlışsam düzeltin beni...






şu dört resme bakın.

ilk resimde uzağa düşen ağaçların yani sağ taraftaki ağaçların üstündeki saçma sapan beyazlığı görüceksiniz. hatta genel olarak fotoğrafın üzerinde komple bi beyazlık var gibi duman gibi puslu havalardaki şey gibi. ama kesinlikle etrafta duman yada başka birşey yok.

ikinci resimde bilgisayar ekranının üstünden gelen ışık resmini çektiğim kişinin suratına kadar beyaz bi tabaka yayıyor normalde boyle birşey yapması normal mi? bana göre normal değil. ilk resimdede dumanlı gibi görünen yerin sağına bakarsanız gökyüzünün ışığı var o yüzden beyazlatıyor. geçelim üçüncü resme.

üçüncü resimdede bukez ışığın yerini duvarın rengi alıyor ve resmini çektiğim kişinin saçları ve yüzü neredeyse duvarın rengine dönüyor.

dördüncü resime bakarsak tüm duvar ve kitabın üstünde durduğu şey beyaz olmasına rağmen resimde genel bi sararma ve özellikle kenar kısımlara dikkat ederseniz saçma bi kararma var. şimdi duvar o renk demeyin duvar o renk olsa heryeri o renk görünür resimde dikkat ederseniz orta kısımlara göre kenar kısımlar kararmış şekilde.


şimdi birde şu iki resime bakalım..




birinci resim benim çektiğim. ikincisi ise başkasının çektiği bir resim. resimde kapaktaki insanlığa lanet yazısının ve baykuşun arkasındaki ay resminin rengine bakın. aynı kitap. birinde beyaz benim çektiğimde ise sarı. ayrıca yine birinci yani benim çektiğime bakarsanız kitabın üstünde durduğu yerin tam orta kısımlara denk gelen kısmı bembeyazken normal rengindeyken kenarları yine karartılı.

ve son olarak şu iki resime bakalım.




bu iki resmi de ben çektim. ilk resim xperia s ile ikinci resim ise eski telefonum samsung 8910 i ile çekilmiş bir resim. sizce hangisi daha iyi ? samsung 8910i nin kamerası 8 mp xperia s in kamerası 12 mp ama ben şahsen samsung 8910 i ile çekilen resmi daha canlı ve net buluyorum. sizcede öyle değil mi yoksa benim gözlerde mi sorun var?




uzun bir yazı oldu ama cidden sorun bende mi yoksa xperia s de mi merak ediyorum arkadaşlar... ben mi kamera ayarlarını yapamadım yoksa xperia s'in kamerası mı böyle çözemedim. şimdi çok çok güzel çekim yapıyor diyen arkadaşlardan rica etsem şu fotoğrafları yorumlayabilirler mi?
 
canaytekin

canaytekin

Üye
hocam ısıga karsı cekım yaptıgın icin puslu goruntu alıyorsun genelde ısıgı arkana alıp cekım yapılır ılk ıkı resmın yorumu boyle arkadasım
en son iki reimde ise samsung la cektıgın goruntunun aynısını bıde sony ile cek oyle yorumlayalım
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
onun için kısır yaptırmam lazım tekrardan :d: ama bilgisayara bakayım o şekilde resim bulursam benzer gösteririm onlarıda. ayrıca duvarı çekiyorum ışık arkada. ve gökyüzünden dolayı dediğim yerdede güneşe karşı değilki güneş tepemde ben ileriyi çekiyorum
 
canaytekin

canaytekin

Üye
hocam bende hıc oyle asırı parlama falan olmuyor acıkcası arka plandakı rengı kısının yuzune de vurmuyor sahne tanıma ayarını kapa bıde oyle dene bıde tam odaklandıktan sonra cek fotografları
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
oyle yapıyorum önce bekliyorum yeşil oluyor sonra basıp çekiyorum hocam :(
 
canaytekin

canaytekin

Üye
hocam bugun manzara fotoları cektım bende oyle asırı parlama falan olmuyor sen dedıgım gıbı samsungla ve xperia s le de aynı manzara fotografı cek bı yukle bakalım
 
dadaraz

dadaraz

Üye
Mükemmel fotoğraf çekiyor alet, bugüne kadar pus sis v.s. görmedim arkadaşın bahsettiği gibi... Kameranın lensinin üzerinde jelatin falan kalmış olmasın? :bye2:

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bakın kamerayla çektiğim birkaç tane resmi göstereyim sizlere sizce yanlışsam düzeltin beni...






şu dört resme bakın.

ilk resimde uzağa düşen ağaçların yani sağ taraftaki ağaçların üstündeki saçma sapan beyazlığı görüceksiniz. hatta genel olarak fotoğrafın üzerinde komple bi beyazlık var gibi duman gibi puslu havalardaki şey gibi. ama kesinlikle etrafta duman yada başka birşey yok.

ikinci resimde bilgisayar ekranının üstünden gelen ışık resmini çektiğim kişinin suratına kadar beyaz bi tabaka yayıyor normalde boyle birşey yapması normal mi? bana göre normal değil. ilk resimdede dumanlı gibi görünen yerin sağına bakarsanız gökyüzünün ışığı var o yüzden beyazlatıyor. geçelim üçüncü resme.

üçüncü resimdede bukez ışığın yerini duvarın rengi alıyor ve resmini çektiğim kişinin saçları ve yüzü neredeyse duvarın rengine dönüyor.

dördüncü resime bakarsak tüm duvar ve kitabın üstünde durduğu şey beyaz olmasına rağmen resimde genel bi sararma ve özellikle kenar kısımlara dikkat ederseniz saçma bi kararma var. şimdi duvar o renk demeyin duvar o renk olsa heryeri o renk görünür resimde dikkat ederseniz orta kısımlara göre kenar kısımlar kararmış şekilde.


şimdi birde şu iki resime bakalım..




birinci resim benim çektiğim. ikincisi ise başkasının çektiği bir resim. resimde kapaktaki insanlığa lanet yazısının ve baykuşun arkasındaki ay resminin rengine bakın. aynı kitap. birinde beyaz benim çektiğimde ise sarı. ayrıca yine birinci yani benim çektiğime bakarsanız kitabın üstünde durduğu yerin tam orta kısımlara denk gelen kısmı bembeyazken normal rengindeyken kenarları yine karartılı.

ve son olarak şu iki resime bakalım.




bu iki resmi de ben çektim. ilk resim xperia s ile ikinci resim ise eski telefonum samsung 8910 i ile çekilmiş bir resim. sizce hangisi daha iyi ? samsung 8910i nin kamerası 8 mp xperia s in kamerası 12 mp ama ben şahsen samsung 8910 i ile çekilen resmi daha canlı ve net buluyorum. sizcede öyle değil mi yoksa benim gözlerde mi sorun var?




uzun bir yazı oldu ama cidden sorun bende mi yoksa xperia s de mi merak ediyorum arkadaşlar... ben mi kamera ayarlarını yapamadım yoksa xperia s'in kamerası mı böyle çözemedim. şimdi çok çok güzel çekim yapıyor diyen arkadaşlardan rica etsem şu fotoğrafları yorumlayabilirler mi?

Sen kesinlikle kameranın ayarlarıyla oynamışsın yada telefonun Sony Xperia S değil, çakma sahte çin telefonu olmasın? :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: canaytekin
canaytekin

canaytekin

Üye
arkadasım sen telefonun yazılımını yenıden yukle bıde oyle dene
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Xpreria Pro güzel çekiyor 8.11 MP :D
 
canaytekin

canaytekin

Üye
:d :d
 
dadaraz

dadaraz

Üye
:bilmm Bu konuyada artık daha fazla yorum yapmam birader...
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar oynamadım ben telefonun ayarlarıyla felan. Telefonda çakma değil bakın bikaç foto atayım hatta.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Arkadaşlar oynamadım ben telefonun ayarlarıyla felan. Telefonda çakma değil bakın bikaç foto atayım hatta.

Üstelik Sony'nin telefonu. Başka marka olsa tamam da :allalla:
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi




valla telefonumun ekranından görüntüler. kamera ayarlarıda aynen bu şekilde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt