Sony Xperia S - Özellikleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aege

Aege

Üye
Mobilden giriyorum resim ekleyemiyorum şu an.Sonuç olarak biri diğerinden çok üstün değil.Hangisinin tasarımı hoşunuza gidiyorsa o sizin için daha iyidir.İkiside bi One S olmasa da çift çekirdekli en iyi telefonlardan
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Xperia S 1,5 GHZ çift çekirdekli. Çözünürlüğüde biraz yüksek. Fiyatı o yüzden yüksek olabilir bilemiyorum.
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Peki sizce ben Xperia S i vakit geçirmeden satıp üstüne para ekleyip s 3 almalımıyım? yada sizin şuan Sony Xperia S telefonunuz olsa satıp samsung s3 alırmıydınız?

not: ben xperia s telefonu yaklaşık 1 ay önce aldım. sonra servise gönderdim yenisiyle değiştirdiler. yani telefonu alalı daha 1 hafta oldu geçen hafta sonu aldım 1650 tl ye. satsam kaça satabilirim yada işte öneriniz nedir satmalımıyım ?
 
__xXx__

__xXx__

Üye
telefonunu 1 haftalık sayamazsın her ne kadar elindeki cihaz bir haftalık olsada garantin yine 23 ay olarak kalıyor telefoncular da fiyat biçerken sadece yeniliği değil garanti süresini göz önünde bulunduruyor ben olsam s3 alırdım ama s3 ün 2000 liradan fazla olacağını düşünüyorum s3 pahalı bi fiyattan piyasaya çıkacaktır muhtemelen
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
1,999 tl miş fiyatı
 
Aege

Aege

Üye
Şu an SIII ve Xperia S arasında uygulama olarak pek bir fark yoktur ama SIII 4-5 aya arayı bayağı açar.Ben olsam maddi açıdan sorun olmayacaksa 200-300 liralık bir farkla alabileceksem SIII'ü hiç durmazdım
 
__xXx__

__xXx__

Üye
1,999 tl miş fiyatı

raflarda yerini tam olarak görmeden inanmam ne zamandır piyasayı takip edemiyorum ama yine de 2000 tl den fazla olacağını düşünüyorum belki de tanıtım fiyatıdır 1.999 tl
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
 
Aege

Aege

Üye
Maks. 500 lira fark derdim.500'ü geçiyorsa almazdım
 
__xXx__

__xXx__

Üye

%25 indirimli diyor çoğu internet fiyatı gerçek değil mağazaya gidip bakmanız lazım ya da dediğim gibi tanıtım fiyatı bu
 
dadaraz

dadaraz

Üye
Arkadaşlar Sony Xperia S kullanmaktayım. Fakat doğru düzgün hiçbir özelliğini bilmiyorum. Bir tek 12 mp kamera var başka ne özelliği var? gerçi 12 mp kamerada afedersiniz bir b.ka benzemiyor. fotoğraf çekiyorum berbat :S yani renkleri sarartıyor gibi çekimde. bilmiyorum hiç 12 mp gibi değil. herneyse şu telefonu diğer telefonlardan ayıran yada ne bileyim birisi size ne özelliği var bu telin dediğinde anlatacağınız özellikleri nelerdir?

Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence

Bu yazıyı ilk okuduğumda önce çok sinirlendim, çünki bu yazının sahibinin Xperia S'i olduğuna inanmıyorum, yada Xperia S diye sahte Çin malı bir telefon almış olabilir kendisi bilemiyorum. Ben 1 ayı aşkın süredir Xperia S kullanan biri olarak öncelikle 12 MP kameranın mükemmel ötesi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Gerek fotoğraf çekimi olsun gerekte video konusunda mükemmel bir kamera. Kesinlikle sarartma morartma gibi bir sorunu yok. Şahsen kaliteli bir fotoğraf makinesi ile rahatlıkla yarışır bence, tek eksiği optik zoom yok, o kadarıda olmasın artık. :D

Video izlerken sesi hiçte kısık değil, gayet normal, hatta ses ortalardayken gayet yeterli yani sonuna kadar açıp sesi duyamama gibi bir problem yaşamadım. Kutusundan çıkan kulaklıkta gayet kaliteli ve ses kalitesi mükemmel...

Bu arada bazı arkadaşların bahsettiği çok oyun oynayınca ekranın sararması probleminide ben hiç yaşamadım. 2 saatten fazla oyun oynadığım zamanlar oldu ama banamısın demedi. Oyun derken kastettiğim Shadow Gun, Mass Effect, Back Stab v.s.

Her yönüyle mükemmel bir cihaz bence, verdiğim para sonuna kadar helal olsun. Heleki Samsung Galaxy S II v.s. telefonlarla kıyaslamaya kalkmak bile başlı başına bir hata olur. Sony Xperia S ezip geçer her yönden o telefonları... :oke:
 
canaytekin

canaytekin

Üye
Arkadaşlar Sony Xperia S kullanmaktayım. Fakat doğru düzgün hiçbir özelliğini bilmiyorum. Bir tek 12 mp kamera var başka ne özelliği var? gerçi 12 mp kamerada afedersiniz bir b.ka benzemiyor. fotoğraf çekiyorum berbat :S yani renkleri sarartıyor gibi çekimde. bilmiyorum hiç 12 mp gibi değil. herneyse şu telefonu diğer telefonlardan ayıran yada ne bileyim birisi size ne özelliği var bu telin dediğinde anlatacağınız özellikleri nelerdir?

Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence
sesi bence gayet iyi 2 aydır xperia s kullanıyorum ılk basta sunu dusundum belkıde xloud ozellıgını acmamıssındır dıye ama o kadarda degıldır heralde galaxy s 2 konusuna gelırsek xperia s e yaklasamaz bıle gıdın youtube dan izleyeın karsılastırmaları sonra nova 3 ü nasıl oynatıyormus bı gorun s 2 sonrada xperia s e bakın bakalım ses konusunda s3 te s2 de senı hıc tatmın edemez kardesım o zmn kullandıgın kulaklıklada alakalı olabılır ben mdr ex 300 ve adidas ve sennheiser ortak yapımı olan cx 680 kullanıyorum xperia s de cok da rahatlıkla muzık keyfını tatmın eder kardesım ya da senn aldıgın telde olaganustu bır durum var

- - - Eklendi - - -

kamerasınıda gelırsek profesyonel bır makına kadar da olmasada gayet ıyı helekı cekım hızı 1.5 sanıyeden daha da az bır surede rahatlıkla net fotograflar cekebılıyorsun
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
ben anlamadım ki sizin bukadar övdüğünüz Xperia S ise benim şuan kullandığım telefon ney :S ses ortalardayken bile yeterli demiş arkadaş, yok artık yani harbiden. ben bu forumda bile birsürü xperia s de ses sorunu var diyen arkadaş gördüm.nasıl sizinkiler öyle ortalarda bile yeterli ses cıkarıyorlar anlayamadım? fotoğraflara gelince yemek yemeye gidiyorum geldiğimde çektiğim fotoğraflardan örnekler koyacağım.
 
canaytekin

canaytekin

Üye
ha bide durun bı tel ics ye bi gecsın ondan sonra bi daha karsılastırın bakalım

- - - Eklendi - - -

bundan once 5800 xpress musıc kullanıyodum ondan sonra bu telı aldım ve hala sesten memnunum bence snn telde bı sıkıntı var kesınlıkle
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


Abartmıyorum.SII'de kullandım,Xperia S'de kullandım.Bence Bravia HD daha yeni bir teknoloji olması nedeniyle Super Amoled'den daha iyi görüntü kalitesi veriyor.Super Amoled'in kontrast oranı ve siyah kalitesi daha iyi olabilir ama gerçekçilikten uzak


- - - Eklendi - - -

Kısacası Xperia S'in SII'den fazlası var eksiği yok.

internet tarayıcısı ?!
 
Hearkinless

Hearkinless

Üye
Xperia S'e kötü telefon denildiğini bir burada gördüm ya... Biraz imkanım olsa düşünmem alırdım çıktığında.
 
  • Beğen
Tepkiler: dadaraz
canaytekin

canaytekin

Üye
internet tarayıcısı ıcs geldıkten sonra mukemmel olacak sımdı o kadar ıyı degıl ben zaten kendı net tarayıcımı kullanmıyorum dolphin browser hd ile baglanıyorum genellıkle bı de hepımızın dustugu bı hata var bu telefonu kıyaslayacassak eger sgs2 ile ikisinnde aynı surumde olmasını beklemelıyız yanı sgs2 nini oncekı surumuyle karsılastıralım yada bekleyelım ıkısıde ıcs olsun ole zaten sgs2 ics de sony de gecer 1 hafta ıcınde o zmn bakalım tarayıcısınada kamerasınıda vb
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
internet tarayıcısı ıcs geldıkten sonra mukemmel olacak sımdı o kadar ıyı degıl ben zaten kendı net tarayıcımı kullanmıyorum dolphin browser hd ile baglanıyorum genellıkle bı de hepımızın dustugu bı hata var bu telefonu kıyaslayacassak eger sgs2 ile ikisinnde aynı surumde olmasını beklemelıyız yanı sgs2 nini oncekı surumuyle karsılastıralım yada bekleyelım ıkısıde ıcs olsun ole zaten sgs2 ics de sony de gecer 1 hafta ıcınde o zmn bakalım tarayıcısınada kamerasınıda vb

ICS'nin internet tarayıcısı muhteşem! Çok beğendim ben :) Çok hızlı ve yağ gibi akıyor sitelerde.
 
canaytekin

canaytekin

Üye
aynen bende cok begendım arkadısın xperia neo sunda bıle super calısıyor
 
dadaraz

dadaraz

Üye
valla ben şuandada memnunum Xperia S'imin internet tarayıcısından ama Opera'da yüklü telefonumda ikisinide kullanıyorum...

- - - Eklendi - - -

ha bide durun bı tel ics ye bi gecsın ondan sonra bi daha karsılastırın bakalım

- - - Eklendi - - -

bundan once 5800 xpress musıc kullanıyodum ondan sonra bu telı aldım ve hala sesten memnunum bence snn telde bı sıkıntı var kesınlıkle

tesadüf bu ya benimde önceki telefonum 5800 Xpress Music'ti... :oke:

- - - Eklendi - - -



Abartmıyorum.SII'de kullandım,Xperia S'de kullandım.Bence Bravia HD daha yeni bir teknoloji olması nedeniyle Super Amoled'den daha iyi görüntü kalitesi veriyor.Super Amoled'in kontrast oranı ve siyah kalitesi daha iyi olabilir ama gerçekçilikten uzak


- - - Eklendi - - -

Kısacası Xperia S'in SII'den fazlası var eksiği yok.

:alkis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt