iki anna versiyonuda gelmiş diyorlar ben daha bakmadım ama yüklersem v24ü yüklücem çünkü şuanv22yi kullanıorum..Bu versiyon v24 mü?
ovi suite ile yaparsan silinmiyo kendi yedekliyor.Beyler güncelleme yaparken, bilgilerim silinir mi? Neleri yedeklemem gerekir?
dostum qt sorunu varmı ovi mağaza sorunu falan varmı bilgilendirirmisin bende o versiyonu kuracamdaşu an itibariyle euro2_turkey 24.1 i yüklemiş bulunuyorumama açıkcası 22.14 ten farkını göremedim şu ana kadar
