Sonunda Anna Geldi [15.09.2011]

Sponsorlu Bağlantılar

mcrunner

mcrunner

Üye
C7 product code 059B5G8 metal tık yok gençlık :d:
 


m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
hay ben böyle işin telefonu kapat açılırken oviye bağlanmaya çalışıyo ne varsa orda en ilginç olanı kamera sistem hatası verip çalışmıyo hay ben senin anna kere
 
SilentOne

SilentOne

Üye
c6-01 e geldi beyler hayırlı olsun
 
mahirmete

mahirmete

Üye
n8 059d576 benim ki gelmis gorunuyo. Yapalim artk yeter bakalm nokia bunu da yuzune gozune bulastirmis mi gorelim :)
 
cyber

cyber

Üye
c6-01 059c260 güncelleme yok
 
Shadow*

Shadow*

Üye
N8 Product Code: 059D576 bende de gelmiş arkadaşlar. 272 Mb. Ovi Suite aracılığıyla indiriyorum şuan.
 
Türe

Türe

Üye
ben alman variantını yüklerken de product koda dikkat etmedim sorun morun çıkmadı bu sefer de öyle yapacam :d:
 
m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
nimbuz'u oviden indirdim menüde gözükmedi kendi sitesinden yükledim çıktı nasıl bi iş bu ya
 
metyuu

metyuu

Üye
benim nokia C7 de gelmiş 326 mb indiriyor
 
m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
uygylama yükleyicisinde uygulamalar yüklü gözüküyo ama yok anlamadım bişey
 
metyuu

metyuu

Üye
benim nokia c7 metal ürün Kodu 059B5G8
 

pensacola

Üye
Ovide Kullanılabilir Güncellemeler Var dedi .. Şuan Oviden Cihaz Bilgilerini Kontrol Ediyor .. Hadi Hayırlısı ..
 
risqkrt

risqkrt

Üye
ya benim c7 var oviden 326mb olanı indirdim ama ondan sonra 2 tane anna diye güncelleme buldu onların boyutu az ama yüklerken hata veriyo 326yı yüklerken vermemişti :S
 
SilentOne

SilentOne

Üye
allah allah
 

pensacola

Üye
Sürüm 024.001 Ovide Gözüküyor Şuan Yedek Alıyor Kuracak Sanırım Yada Onun Gibi Birşey .. Telefonum Siyah ..
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
24.1 kursam mı acaba ? 22.14ten farkı nedir ?
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
ya ben windows 7 işletim sistemli laptopum ile yüklüyorum ama annayı yükledikten hemen sonra sağ alt köşede baloncuk içinde AYGIT YÜKLEME İŞLEMİ BAŞARILI OLAMADI diyor ama ovi bekleyin diyip duruyor 10 dakikadır falan?? bir sorun yoktur demi yaa??
 
uribaju

uribaju

Üye
hayırlı olsun qt sorunları yine varmş söylentilere göre ben daha kurmadım kurarsamda v24 ü kurarım
 


Üst Alt