Sonunda Anna Geldi [15.09.2011]

Sponsorlu Bağlantılar

achie

achie

Üye
QT sorunu aynen devam ediyor
 


meg1ddo

meg1ddo

Üye
bu arada forumda temizlik yapılmış annalı konuların Hepsi kapatılmış (anakonu dahil), iyi oldu böyle, konulara yetişemiyordum...
 

aliriza90

Üye
Beyler güncelleme yaparken, bilgilerim silinir mi? Neleri yedeklemem gerekir?
 
bozkurt955

bozkurt955

Üye
kanka lar benim ki c6 01 tlf da ovi de bana güncelleme sunuyor ama 22 olanı sunuyor
 
Türe

Türe

Üye
şu an itibariyle euro2_turkey 24.1 i yüklemiş bulunuyorum :) ama açıkcası 22.14 ten farkını göremedim şu ana kadar
 

OzGuRKnowN

Üye
Anna Dedik Aylarca ALDık Annayı Hep Sorun Hep Sorun :S Boşuna bekledik gerçekten Belleyi yükleyin boşverin Annayı
 

aliriza90

Üye
Hmm teşekkürler. Heyecan bastı bu arada :D
 
uribaju

uribaju

Üye
şu an itibariyle euro2_turkey 24.1 i yüklemiş bulunuyorum :) ama açıkcası 22.14 ten farkını göremedim şu ana kadar
dostum qt sorunu varmı ovi mağaza sorunu falan varmı bilgilendirirmisin bende o versiyonu kuracamda
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Arkadaşlar naviden 24.1 bakın orda türkiye var :)
 

aliriza90

Üye
v24 gözüküyor ovide şu an indriyor 160/295 mb
 
omer.1310

omer.1310

Üye
arkadaşlar naviye giremiyorum şuan fakat production external kısmından baktım c6-01 için 22.14 de turkey yok fakat 24.1 de var yanlış bişey yapmamak için sormak istedim onu mu indirmem gerekiyo
 
uribaju

uribaju

Üye
v24tr yiyükleyenler ovi veya qt sorunu varmı bilgilendirirlerse iyi olur
 

pensacola

Üye
Benim 50MB kaldi Bitiyor :)
 
forbidden5

forbidden5

Üye
ana güncelleme bitti şu an store ve social güncellemesini yapıyorum çok az kurcalayabildim yükleme devam ediyor ama şunu rahatlıkla diyebilirim hız konusunda gelişme var anında farkediyorsunuz üstelik
 
Aege

Aege

Üye
benim telefonda 2 tane biri 11mb biri 16mb anna güncellemesi vardı.ikisini yaptım biri güncellendi diğeri başarısız dedi.sonra tekrar girdim yazılım güncellemelerine 252kb lik anna güncellemesi gözüküyor ama yükleme başarısız diyor sürekli.ne yapmalıyım ?
 
forbidden5

forbidden5

Üye
oviyi kaldır tekrar kur tekrar dene düzelicektir
 
uribaju

uribaju

Üye
birde v22 ile v24arasındaki artıları ve eksileri yazarsanız cok iyi olr..
 
m542tf

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
ovide bendekiler kısmında uygulamalar yüklü gözüküyo uygulama yöneticisindede öyle ama ortada kimse yok. Kamerada çalışmıyor hadi uygulamaları bişekide yükledik diyelim kamera işi nasıl olacak arkadaşlar
 


Üst Alt