Sonunda Anna Geldi [15.09.2011]

Sponsorlu Bağlantılar

eldorado19

Üye
326 mb lık yüklemeden sonra ayrıca 34 mb lık bir güncelleme daha bulunuyor nokia C7 için.. gözümüz aydın...
 


serkanet

Üye
hard format atıp naviden flashlamayı deneyin en sağlıklısı herşey güzel çalışıyor bende
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Oviden güncellemek daha iyi değil mi !
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
C7 de nfc ile ilgili bu uygulama ayar geldimi arkadaşlar nasıl çalışıyor deneyen varmı...
 

best tiger

Üye
c7 kullanıyorum daha bende yok güncelleme tel'de Ovi'de bilgisi olan var mı
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
telden baktım v24.001 war bu anna mı oluyor bide teli güncellersek oyunlar müzikler fln gidiyor mu?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
daha iyi
 
iPhone.4S

iPhone.4S

Üye
valla bende yukledim , n8 ime ama oyunlarim ve programlarim uygumalarda yok!
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
ya arkadaşlar ben yükledim annayı 8 gb hafıza kartı almıştım ilk açarken telefon özellikleri desteklenmiyor diyor ama kartta sorun yok yani c7 için en uygun kart buydu. ama herhangi birşeyde eksiklik gediklik yok kartıda kullanabiliyorum ama acaba bu özellik başka birşeymidir ya? merak ediyorum arkadaşlar? hafıza kartını takınca hata veriyor ?
 
uribaju

uribaju

Üye
biçimlendir bence
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
tryi Yükleyen warmı Nasıl yüklemek ii olur mu ?? ovi 15dkdır cihaz bilgileri kontrol ediliyor diyor :)
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
ama hiç kullanmamıştım tamam zaten içinde dosya yok bi biçimlendirme yapayım hemen
 

curse.

Üye
cihazdan güncelleme gözükmüyor sadece ovidenmi yükleniyor acaba c7 rm-675 cep telefonum
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
ya biçimlendirmeyi telefondan yaptım hemde..görmüyor yaa acaba başka bir uygulamadan dolayımı yapıyor bunu?? ilk açarkende bi kere qt_ diye başlayan uzunca bir hata verdi..qt uygulamaları ne oluyor ya onları kaldırıp tekrarmı yüklesem ki ? ayrıca sadece hafıza kartı takılıyken telefon özellikleri desteklenmiyor diye hata veriyor :S
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
TR Annada tema seçenekleri nasıl yükleyenler?
 
cgrylmz7

cgrylmz7

Üye
yaa hafıza kartım çıkmıyor yuvasından :S itiyorum tekrar göndermiyor çekiyorum gelmiyor,klipsli değil mi ya bu ? c7de hafıza kartı kullanan varsa yardımcı olabilirmi ?? çıkartamıyorum ya
 

curse.

Üye
çok fazla zorlama hocam bozarsın narin ol :D
 


Üst Alt