Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

saqopa117

saqopa117

Üye
Kardeş Dediğin gibi hepsini yaptım. Trial Yazısı kalktı ama oyun oynadığımda Demosu bittikten sonra Ful olması için satın al diyor. Yani Ful olmuyor. Nasıl Halletcez.
 


psikolaz

psikolaz

Üye
kardesım yanlıs bılgı verme ınsanlara bu sadece trial yazısını kaldırır oyunları f_u_L_L yapmaz . oyunun f_u_L_L olması ıcın bırı tarafından kırılması gerek eskıden binpda kırıyordu oyunları simdı bıraktı o ıslerı pıyasadakı kırılmıs oyunları f_u_L_L olarak oynayabılırsınız ancak yenı oyunları f_u_L_L oynayamazsınız dedıgım gıbı sadece trıal yazısı kalkar!
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kardeş Dediğin gibi hepsini yaptım. Trial Yazısı kalktı ama oyun oynadığımda Demosu bittikten sonra Ful olması için satın al diyor. Yani Ful olmuyor. Nasıl Halletcez.[/QUOTE

Cr-ack li oyunları kurucaksınız , resmi sitesindeki oyunlar demodur , haliyle ileride kod ister. sitemizdeki n-gage oyunları binpda tarafından cr-acklenmiştir sorunsuz oynayabilirsiniz.


kardesım yanlıs bılgı verme ınsanlara bu sadece trial yazısını kaldırır oyunları f_u_L_L yapmaz . oyunun f_u_L_L olması ıcın bırı tarafından kırılması gerek eskıden binpda kırıyordu oyunları simdı bıraktı o ıslerı pıyasadakı kırılmıs oyunları f_u_L_L olarak oynayabılırsınız ancak yenı oyunları f_u_L_L oynayamazsınız dedıgım gıbı sadece trıal yazısı kalkar!

Ciddi olamazsınız :kop: :kop: yok biz de bu patch ile demoları fu-ll lüyorduk :ehe :ehe

Arkadaşım konu açıklamasını sanırım okumuyorsun ,TRİAL yazısını kaldırmaya yarar demişiz , CR-acklenmiş bir oyunun trial yazısını kaldırmak sence ne anlamına gelir ! ! ? ?

öyle bir açıklamada bulunuyorsunuz ki ,insanlar da yanlış bilgi verdiğimizi zannedicek . Sen hiç demoyu fu-ll yapan bir eklenti gördün mü ,gördüysen bana da haber ver bir zahmet , hani ben görmedim de :vur
 

ercuezel

Üye
Kardeş Dediğin gibi hepsini yaptım. Trial Yazısı kalktı ama oyun oynadığımda Demosu bittikten sonra Ful olması için satın al diyor. Yani Ful olmuyor. Nasıl Halletcez.[/QUOTE

Cr-ack li oyunları kurucaksınız , resmi sitesindeki oyunlar demodur , haliyle ileride kod ister. sitemizdeki n-gage oyunları binpda tarafından cr-acklenmiştir sorunsuz oynayabilirsiniz.




Ciddi olamazsınız :kop: :kop: yok biz de bu patch ile demoları fu-ll lüyorduk :ehe :ehe

Arkadaşım konu açıklamasını sanırım okumuyorsun ,TRİAL yazısını kaldırmaya yarar demişiz , CR-acklenmiş bir oyunun trial yazısını kaldırmak sence ne anlamına gelir ! ! ? ?

öyle bir açıklamada bulunuyorsunuz ki ,insanlar da yanlış bilgi verdiğimizi zannedicek . Sen hiç demoyu fu-ll yapan bir eklenti gördün mü ,gördüysen bana da haber ver bir zahmet , hani ben görmedim de :vur
iyi de psikolaz anlamayan arkadaşa izah etmiş,
yaptığınız işi eleştirmemişki!!!!!!!
 
haltie

haltie

Üye
bu süper bişey abi ya walla eline sağlık
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sen de sağol Halit , güle güle kullan :)
 

ilkeraaa

Üye
güvenilmeyen bir sağlayıcıdan alınan korumalı uygulama yüklenilemez

yazıyor yüklemeye çalışınca ve yükleyemiyorum :S
tel. modelim N79
nasıl çözebilirim bu sorunu ? :S
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güvenilmeyen bir sağlayıcıdan alınan korumalı uygulama yüklenilemez

yazıyor yüklemeye çalışınca ve yükleyemiyorum :S
tel. modelim N79
nasıl çözebilirim bu sorunu ? :S



Dostum sistem modifikasyon bölümünden , ha-ck konuları sana yardımcı olacaktır . Telefonunu ha-ck lersen sorun kalmaz :oke:
 
melocannn

melocannn

Üye
slm dostum telefonum n79 hack'li değil sertifika yöntemiyle patch'i yükledim

oyunlarda trial yazısı gitti ama tam sürüm olmadı oyunları wlan yöntemiyle kendi sitelerinden indirmiştim

telefon kesinlikle hack'lenmesimi gerek modül ve patch yüklü olması yetmiyormu

şu olayı baştan bi anlatsan tek tek ne yapmam gerektiğini

şimdiden teşekkür ederim
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
melocannn aleykümselam , yukarıda da bahsettğm gibi oyunları sitemizden indirioruz, yani maxicep ngage oyunlarını, kendi sitesi demo oyunları verir ok ?
 
melocannn

melocannn

Üye
dostum senin verdiğin linkteki oyunları indirdim ama n-gage klasörünün içine attım modül'den açtım modülde görüyor fakat yükle diyorum yüklemeye çalışırken az sonra silinsinmi diye yazı çıkıyor
 

passiv€ aggressiv€

Üye
saol :spr
 
melocannn

melocannn

Üye
yardım eden yok mu ya
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardım eden yok mu ya


Böyle bir sorun ile ilk kez karşılaşıyorum ..

Sebebini bilmiyorum fakat yine de araştırıyorum ..

Şu kadarını söyleyeyim ,bildiğim kadarıyla n-gage oyunları HA-CK li cihazlarda oynanabiliyor .

Telefonu ha-ck lemeniz gerekmektedir .
 
UgurKlc

UgurKlc

Üye
yardım eden yok mu ya

Bendede o sorun olmuştu.Sonra telefonu orjinal ayarlarına getirdim.Flash belleğine format attım ve yeniden hepsini sorunsuz olarak yükledim.
Brother In Arms 'ın sis versiyonunu yüklediğim için aynı sorun oluştu.Sis versiyonunu kaldırıp BIA'ı yeniden yükledim.O sorunda kalktı.

Not:Kendi bilgisayarımdaki programları nasıl paylaşabilirim?Bilen varsa bana özel mesaj atabilirmi?
 
melocannn

melocannn

Üye
Bendede o sorun olmuştu.Sonra telefonu orjinal ayarlarına getirdim.Flash belleğine format attım ve yeniden hepsini sorunsuz olarak yükledim.
Brother In Arms 'ın sis versiyonunu yüklediğim için aynı sorun oluştu.Sis versiyonunu kaldırıp BIA'ı yeniden yükledim.O sorunda kalktı.

Not:Kendi bilgisayarımdaki programları nasıl paylaşabilirim?Bilen varsa bana özel mesaj atabilirmi?
eyvallah hocam saol:yuru:yuru:oke:
 
azadekral

azadekral

Üye
bende n79 var ılk aldıgımda n-gage yukluydu format atınca gıttı.siteden 1.40ı yukledım sonra sızın verdıgınız programı yuklemye calıstım ama"guvenılmeyen bır saglayıcıdan alınan uygulama yuklenemez" dıye uyarı verdı?ayrıca noyunları ındırdım ama n -gage ıcıne yukleyemedım nasıl yapılıyor acaba?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bende n79 var ılk aldıgımda n-gage yukluydu format atınca gıttı.siteden 1.40ı yukledım sonra sızın verdıgınız programı yuklemye calıstım ama"guvenılmeyen bır saglayıcıdan alınan uygulama yuklenemez" dıye uyarı verdı?ayrıca noyunları ındırdım ama n -gage ıcıne yukleyemedım nasıl yapılıyor acaba?



Dostum Öncelikle Telefonunuzun HA-CK ki yani kırılmış olması gerekiyor

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sistem-modifikasyon-uygulamalari/

Yukarıdaki linkten ,gerekli yardımı alabilirsiniz , bu işlemi yaptıktan sonra diğer sorunlar hakkında yardımcı olurum .

Kolay Gelsin .
 
yemin001

yemin001

Üye
saool kanka :))))
 


Üst Alt