Kardeş Dediğin gibi hepsini yaptım. Trial Yazısı kalktı ama oyun oynadığımda Demosu bittikten sonra Ful olması için satın al diyor. Yani Ful olmuyor. Nasıl Halletcez.[/QUOTE
Cr-ack li oyunları kurucaksınız , resmi sitesindeki oyunlar demodur , haliyle ileride kod ister. sitemizdeki n-gage oyunları binpda tarafından cr-acklenmiştir sorunsuz oynayabilirsiniz.
kardesım yanlıs bılgı verme ınsanlara bu sadece trial yazısını kaldırır oyunları f_u_L_L yapmaz . oyunun f_u_L_L olması ıcın bırı tarafından kırılması gerek eskıden binpda kırıyordu oyunları simdı bıraktı o ıslerı pıyasadakı kırılmıs oyunları f_u_L_L olarak oynayabılırsınız ancak yenı oyunları f_u_L_L oynayamazsınız dedıgım gıbı sadece trıal yazısı kalkar!
Ciddi olamazsınız![]()
yok biz de bu patch ile demoları fu-ll lüyorduk
![]()
Arkadaşım konu açıklamasını sanırım okumuyorsun ,TRİAL yazısını kaldırmaya yarar demişiz , CR-acklenmiş bir oyunun trial yazısını kaldırmak sence ne anlamına gelir ! ! ? ?
öyle bir açıklamada bulunuyorsunuz ki ,insanlar da yanlış bilgi verdiğimizi zannedicek . Sen hiç demoyu fu-ll yapan bir eklenti gördün mü ,gördüysen bana da haber ver bir zahmet , hani ben görmedim de![]()
iyi de psikolaz anlamayan arkadaşa izah etmiş,Kardeş Dediğin gibi hepsini yaptım. Trial Yazısı kalktı ama oyun oynadığımda Demosu bittikten sonra Ful olması için satın al diyor. Yani Ful olmuyor. Nasıl Halletcez.[/QUOTE
Cr-ack li oyunları kurucaksınız , resmi sitesindeki oyunlar demodur , haliyle ileride kod ister. sitemizdeki n-gage oyunları binpda tarafından cr-acklenmiştir sorunsuz oynayabilirsiniz.
Ciddi olamazsınız![]()
yok biz de bu patch ile demoları fu-ll lüyorduk
![]()
Arkadaşım konu açıklamasını sanırım okumuyorsun ,TRİAL yazısını kaldırmaya yarar demişiz , CR-acklenmiş bir oyunun trial yazısını kaldırmak sence ne anlamına gelir ! ! ? ?
öyle bir açıklamada bulunuyorsunuz ki ,insanlar da yanlış bilgi verdiğimizi zannedicek . Sen hiç demoyu fu-ll yapan bir eklenti gördün mü ,gördüysen bana da haber ver bir zahmet , hani ben görmedim de![]()
yaptığınız işi eleştirmemişki!!!!!!!
güvenilmeyen bir sağlayıcıdan alınan korumalı uygulama yüklenilemez
yazıyor yüklemeye çalışınca ve yükleyemiyorum :S
tel. modelim N79
nasıl çözebilirim bu sorunu ? :S

yardım eden yok mu ya
yardım eden yok mu ya
eyvallah hocam saolBendede o sorun olmuştu.Sonra telefonu orjinal ayarlarına getirdim.Flash belleğine format attım ve yeniden hepsini sorunsuz olarak yükledim.
Brother In Arms 'ın sis versiyonunu yüklediğim için aynı sorun oluştu.Sis versiyonunu kaldırıp BIA'ı yeniden yükledim.O sorunda kalktı.
Not:Kendi bilgisayarımdaki programları nasıl paylaşabilirim?Bilen varsa bana özel mesaj atabilirmi?



bende n79 var ılk aldıgımda n-gage yukluydu format atınca gıttı.siteden 1.40ı yukledım sonra sızın verdıgınız programı yuklemye calıstım ama"guvenılmeyen bır saglayıcıdan alınan uygulama yuklenemez" dıye uyarı verdı?ayrıca noyunları ındırdım ama n -gage ıcıne yukleyemedım nasıl yapılıyor acaba?
