Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben n79 kullanıyorum verilenlerden 1.40ı, ardından patch ı kurdum oyunları da başarıyla kurdum ama oyunların hiç biri çalışmadı. hata veriyor "diğer uygulamaları kapatın, veya oyundan bir hata ile çıkıldı"... gibi uyarılar la oyun hata veriyor. Nasıl bu sorunu halledebilirim? (bu arada telefon hackli)

Oyun oynamadan önce sistem erişimini kapatıyoruz. Secman var ise seçeneklerden deaktivite ediyoruz .
Seçenek/security off sistem erişimi kapatır.
Ya da capson capsoff var ise 1kez capson u tıklıyoruz.
Sistem erişimi aktifken ngage modülümüz ya açılmaz,ya da oyunda hata verir. Ngage çalışırken kapalı olmak zorunda .. İyi Forumlar :)
 


freee29mist

Üye
arkadaşım saol ama malesef benim n 79 yüklemedi güvenilemeyen yazılım hatası verdi buyur burdan yak
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
selam Özgür ...

Telefonumuz ha.ckli olmak zorunda ..

Sistem modifikasyon topiğinden yardım alarak ha.ck yapabilir , dilediğin tüm programları sorunsuz yükleyebilirsin .
 

FINITO26

Üye
Buradan İzninle butun OS 9.3 kullanıcılarına (N79 vs) bişi danısıcam. Senin telefon N95 oldugu için biraz farklı olabilir. Samsunspor arkadasım, benim 5320 (OS9.3) telefonumda 1.40 1557 n-gage bulunmakta. Telefonum Helloox2 ile hackli ve de senin 1.40 patch de çalıştı. Binpda Oyunlarından samsunspor arkadasımın verdigi linkten yukledigim hiçbi oyun çalısmadı (rompatch ile denemedgim kombinasyon kalmadı :D). Sonradan baktım ki oyunlar OS9.1 için hacklenmiş. Farklı bazı sitelerde de duyduguma gore Star Wars tan sonra cıkan oyunlar (ki bu sitedekiler eski olanlar) bizim telefonlara ya yuklenmiyor (Error-1) ya da Brothers In arms gibi hata veriyorlar. Bu sorunu çözebilen var mıdır?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
estağfurullah dostum. Gayet bilinçli ve açıklayıcı yazmışsın. Siz de muhtemelen capson capsoff var. N-gage e girmeden önce capson u tıklıyormusun ?
 

sercanossimo

Üye
tşkler kardeş ellerine sağlık . . .
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
slm arkadaşım paylaşım için teşekkürler ben dediklerini yaptım nokia n95 örneğin bounce oyununu t-r-i-a-l olarak soruyor açılılışta bi yardım edermisin
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bounce u kendi sitesinden indirdiyseniz sorar. Forumdaki ngage oyunları bölümünden indirin kurun fu.ll olur
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
evet kendi sitesinden indidrdim bütün oyunları sağolun

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım ben bu bölümden oyunu indirdim yüklüyorum yükleme bittikten sonra oyun file is corrupted.delete now (dpsya bozulur şimdi sil) diyor seçenek olarak evet hayır var ne yapcam ben nasıl yükleyeceğim bi yardım edebilrimisin
 

atakanpower

Üye
arkadaşlar bu n-gage oyunlarını yatay oynamak zor oluyor dikey ekranda oynamak için herhangi bir tuş kombinasyonu yada başka bir şey var mı telefonum N96
 
murat0068

murat0068

Üye
teşekkurler
 
tomm

tomm

Üye
saolasın
 
turla

turla

Üye
n82 de olmuyor dostum korumalı nesne yüklenmiyor dostum eyer varsa başka bir pro yardım ette
ngage oyunlarını oynayalım artık sagol
 
JAGLER-25

JAGLER-25

Üye
benim cihaz N73 , yükledim ve trial yazısı gitti. yaptım ama nasıl oynanacagını anlayamadım.start tuşuna basıyorum net e baglanıyor.net e baglanmadan nasıl oynayabilirim acaba..?(h)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
n82 de olmuyor dostum korumalı nesne yüklenmiyor dostum eyer varsa başka bir pro yardım ette
ngage oyunlarını oynayalım artık sagol

telefonunuzun hackli olması gerekiyor :oke:

benim cihaz N73 , yükledim ve trial yazısı gitti. yaptım ama nasıl oynanacagını anlayamadım.start tuşuna basıyorum net e baglanıyor.net e baglanmadan nasıl oynayabilirim acaba..?(h)

oynamak istediğiniz oyunları sitemiz içerisinden indirip kurarsanız sorun giderilir . siz tam kırılmamış oyunları yüklemişsiniz . sitede kırılmış c.ra.ckli oyunlar mevcut :oke:
 

Sehzade

Üye
eline saglık guven abi supersn
 

craCaner

Üye
5730 Xm de olmuyor dostum korumalı nesne yüklenmiyor diyor ve telefon hiç bi şekilde hacklenmiyo neredeyse bütün yolları denedim yardım ederseniz sevinirim
 

krallapor

Üye
kardes tesekkür ederim ben n85 te denedim calısıyor

--------------- Ekleme ---------------

kardes tesekkür ederim ben n85 te denedim calısıyor...
 


Üst Alt