Samsunspor
Emekli Yönetici
ben n79 kullanıyorum verilenlerden 1.40ı, ardından patch ı kurdum oyunları da başarıyla kurdum ama oyunların hiç biri çalışmadı. hata veriyor "diğer uygulamaları kapatın, veya oyundan bir hata ile çıkıldı"... gibi uyarılar la oyun hata veriyor. Nasıl bu sorunu halledebilirim? (bu arada telefon hackli)
Oyun oynamadan önce sistem erişimini kapatıyoruz. Secman var ise seçeneklerden deaktivite ediyoruz .
Seçenek/security off sistem erişimi kapatır.
Ya da capson capsoff var ise 1kez capson u tıklıyoruz.
Sistem erişimi aktifken ngage modülümüz ya açılmaz,ya da oyunda hata verir. Ngage çalışırken kapalı olmak zorunda .. İyi Forumlar

). Sonradan baktım ki oyunlar OS9.1 için hacklenmiş. Farklı bazı sitelerde de duyduguma gore Star Wars tan sonra cıkan oyunlar (ki bu sitedekiler eski olanlar) bizim telefonlara ya yuklenmiyor (Error-1) ya da Brothers In arms gibi hata veriyorlar. Bu sorunu çözebilen var mıdır?

