Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
ilahi Serhat alemsin yani , inan güldürdün beni .. Dostum senin biliyor olman gerekir n-gage in ha_ckli cihazlarda çalıştığını

bu patch sadece oyunları fu-ll yapıyor :)
Abi tamam ben bılıorum oyunlara zaten ambargo koydum o ayrıda ole bi yazmıssınki yani bende heyecanlandım dedım hack yapmadan direk oynıycaz her halde ama yalan oldu umutlar samsunlu olsun yha kankam a.e.o aynen devam bir gun onuda yapıcaz insallah:oke:
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İnşallah Serhat , zaten oyunları hep senden çekiyorum ve arkadaşlara da senin linki veriyorum kardeşim , çok teşekkürler

Sen de Allah ' a emanet ol :)
 
necatibaltacı

necatibaltacı

Üye
paylaşım için tsk
 
BASKANCIHAN

BASKANCIHAN

Üye
eline emeğine sağlık
 

cenkers96

Üye
5800 da olurmu
 

silvermaverick

Üye
bende N79 var ama ngage modülünün sürümünü nasıl bakıcam bilemiyorum bi yardım edermisin acaba
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Benimde telefon n95 8gb ama kern-exec 3 hatası veriyor.


Dostum Sistem dosyalarına erişimi kapatmalısın ,capson ya da secmandan kapatmış olmalısın , telin ha-ckli di mi ?


bende N79 var ama ngage modülünün sürümünü nasıl bakıcam bilemiyorum bi yardım edermisin acaba


Dostum bunu ben de bilmiyorum , n-gage klasörüne bir oyun at yükle ,ardından bu patch i de kur oyunları fu-ll olarak oynayabilirsin , yalnız oyunları orjinal sitesinden değil , forumdaki bölümden indirmelisin çünkü bu oyunlar cr-ackli
 
UgurKlc

UgurKlc

Üye
Dostum Sistem dosyalarına erişimi kapatmalısın ,capson ya da secmandan kapatmış olmalısın , telin ha-ckli di mi ?

Hack'li .Ama sistem dosyalarına erişimi nasıl kapatacağımı bilmiyorum.Baştan nasıl hack'lenir, sistem dosyaları nasıl kapatılır anlatırmısın?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telinizde secman programı var mı , var ise seçenekler diyoruz en üstteki satır erişimi açıp kapatır , off konumu açar on konumu kapar , hangi yöntemle ha-ck lemiştiniz teli .. olmazsa msnden yazabilirsin dostum ... [email protected]
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonda capson capsoff dosyaları olması lazım , bunlar kuruludur yüksek ihtimal..

capson tıklanırsa erişim kapanır , capsoff tıklanırsa erişim açılır dostum .. oyun yüklerken ve oynarken sistem dosyalarımız kapalı kalmak zorundadır yoksa hata verir , oyundan sonra isterseniz açabilirsiniz tekrar
 
UgurKlc

UgurKlc

Üye
telefonda capson capsoff dosyaları olması lazım , bunlar kuruludur yüksek ihtimal..

capson tıklanırsa erişim kapanır , capsoff tıklanırsa erişim açılır dostum .. oyun yüklerken ve oynarken sistem dosyalarımız kapalı kalmak zorundadır yoksa hata verir , oyundan sonra isterseniz açabilirsiniz tekrar


Sana ne kadar teşekkür etsem az .Sağol hemşerim.:oke: :)
 

darkchillaaa

Üye
Rica Ederim , En Azından İşinize Yaradığına Sevindim ..

Renk Sorunu İçin İse , N-Gage Modülünüz 1.40 olmayabilir , eğer modülü değiştirirseniz problemi de

ortadan kaldırıcağınızı düşünüyorum . Bol Şanslar :oke:
ewt eski modülmüş yenisini yükledim hiçbi sorun kalmadı tekrar teşekkürler :naughty:
 

murat184

Üye
Hocam 5320 Xm telefonumla bunun sayesinde her türlü oyunu oynayabilirmiyim?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam 5320 Xm telefonumla bunun sayesinde her türlü oyunu oynayabilirmiyim?

Dostum ngage oyunlarını elbette oynayabilirsin,bu eklenti deneme sürümü oyunları fu.ll yapar tamamen sizin olur yani
 
16karakteryetme

16karakteryetme

Üye
olmuyor kardeş.yükledim hata veriyor.
yabancı yazılım yükleyemezsin diyor orjinalin üstüne.
ne yapmak gerek?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
olmuyor kardeş.yükledim hata veriyor.
yabancı yazılım yükleyemezsin diyor orjinalin üstüne.
ne yapmak gerek?



Kardeşim inan hiçbir fikrim yok böyle bir uyarıyı ilk defa duyuyorum , teliniz Ha.ckli değil sanırım
 


Üst Alt