Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

tedirgin21

Üye
arkadaşlar bende n79 var ve ben sadece bir oyunu kullanabiliyorum o oyunda asphalt3 bana yardım edin yeni aldım ben nokia.ericsson kullanıyordum şimdiye kadar.bende erikson konusunda yardımcı olabilirim sizlere. ben nasıl kuracam pu patch i . msn [email protected] yardım edin bana
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Bu linkten önce TÜRKİYE 'mizi seçelim ..

Get N-Gage diyelim ..

Telefon modelimizi seçelim ..

4.kısıma direk gelerek Click Here To Download diyelim ..

Dostum aynen anlattığım gibi yapılıyor .
 
bulentba

bulentba

Üye
saol gzl paylasım
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
teşekkürler.
 
kemal21

kemal21

Üye
teşekkürler paylaşım güzel ama bir sorum var
sadece ***** li oyunlarımı çalıştırıyor bu patch i kurunca yoksa trial olanları da olarak oynayabiliyormuyuz

--------------- Ekleme ---------------

pardon trial oyunları olarak kullanabilirmiyiz diye soracaktım

--------------- Ekleme ---------------

pardon trial oyunları olarak kullanabilirmiyiz diye soracaktım
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler paylaşım güzel ama bir sorum var
sadece li oyunlarımı çalıştırıyor bu patch i kurunca yoksa trial olanları da olarak oynayabiliyormuyuz

--------------- Ekleme ---------------

pardon trial oyunları olarak kullanabilirmiyiz diye soracaktım

--------------- Ekleme ---------------

pardon trial oyunları olarak kullanabilirmiyiz diye soracaktım


Evet Dostum Bu Eklenti , T-R-İ-A-L olan oyunlarımızı F_U_L_L yapıyor ...

Ayrı ayrı yazdım yanlış anlaşılmasın (C-R-A-C-K ve FU-LL) gibi kelimeler site tarafından engelleniyor
 
kemal21

kemal21

Üye
o zaman çok güzel paylaşım olmuş tekrar teşekkürler
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben Teşekkür Ederim :)
 
blackwhite_52

blackwhite_52

Üye
teşekkürler!!!
 
scorpion11

scorpion11

Üye
çalışmıyor kardeş bu yaaaa.oyunlar hala trial...:vur
 
mavibager

mavibager

Üye
teşekürler eline saglık cok güzel olmuş deniycem yazarım yinede eline saglık
 
scorpion11

scorpion11

Üye
evet son sürüm version 1.40 ama hala oyunlar trial..:(
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tüm oyunları silin , tekrar bir oyun yükleyip peşine patch i kurup deneyin , size zahmet :)
 
Node

Node

Üye
Ne kadar uğraştıysam da N78'de F-U-L-L olmuyor.
 

gangsta_emo

Üye
Telefon N86 modülüde 1.40 yaptım ama" Güvenli olmayan bir uygulama yüklenemez " gibi bişey söylüyor ben ne yapmalıyım bi yardım edersen iyi olur...şimdiden teşşekkürler
 

ferhat26eses26

Üye
arkadaşım öncelikle emeğine sağlık der tesekkür ederim ben indirdim fakat telefona gönderdiimde yada direk bilgisayardan telefona kurmaya calıştığımda telefonun ekranında "güvenilir olmayan bir sağlayıcıdan alınan dosya yüklenemez" gibi bir yazı cıkıyor ve yüklenmiyor bu sorunu nasıl çözeriz bi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ferhat dostum ben teşekkür ederim. Yukarıda verdğm linkten yardım alarak tel.ini hacklemen gererkiyor, sorunun tam olarak çözülecektir.
 


Üst Alt