Sizin windows phone unuz Hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

sizin wpniz hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    82
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sizin windows phone unuz Hangisi
Arkadaşlar öncelikle bu anket bir oylama anketi degildir. Burada sadece sahibi oldugunuz veya olabileceginiz windows phone cihazlara oy veriniz. Amacımız forumumuzdaki windows phone kullanıcılarını tanımak ve ortalama olarak sayılarını belirlemek.
İsteyen arkadaşlarımız aldıkları veya alıcakları cihazları alma sebeplerini ve deneyimlerini konuya yazabilirler.

Herkese şimdiden hayırlı olsun..
TEŞEKKÜRLER
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf


klongs

klongs

Üye
abi anket nerede
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf
theposies

theposies

Üye
anket yok abi ama ben söyliyim yinede lumia 710 veya 800 (Fiyata göre)
 

ahmet_321

Üye
arkadalar 710,800 ve 900 sistem olarak ayn tek farklar hafza boyutlar,kasalari ve kameralar onun haricinde hiçbir farklar yok ben bildiiniz üzere 710 kullanyorum ve çok memnunum birde u flasi atabilseydim :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
anket açıldı arkadaşlar konu açılmadan anket açılmıyor birden fazla seçenege oy kullanabilirsiniz
 
theposies

theposies

Üye
heh anket gelmiş :D

---------- Eklendi @ 20:55:26 ---------- Yazıldı @ 20:54:39 ----------

o zaman ben 710 ve 800 ü ikisinide isaretliyorum abi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Lumia900 tek geçerim
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Titan2 ve Lumia 900 oylarımı paylaştı
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dedigim gibi birden fazla seçenegi işaretliyebilirsiniz ve lütfen seçtiginiz cihazı neden seçtiginizi de yorumlarınızda belirtin. Bu sebepler maddi olabilir işletim sistemi tasarım veya hoşunuza giden herhangi bir neden olabilir.
 
theposies

theposies

Üye
benim sebebim görüntü + maliyet
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Lumia 900 çünkü: muhteşem tasarımı, kamerası ve Nokia desteği.

Titan 2 çünkü: donanımı ve HTC desteği


---------- Eklendi @ 21:05:26 ---------- Yazıldı @ 21:03:32 ----------

ayrıca konu başlığı "Sizin Windows Phone'unuz
Hangisi?" olmalı :)

[/B]
[/FONT]
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Lumia900 tasarımı performansı internet hızı Nokia nın Wp deki ayrıcalığı malzeme kalitesi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Lumia 900 çünkü: muhteşem tasarımı, kamerası ve Nokia desteği.

Titan 2 çünkü: donanımı ve HTC desteği
furkan tıtan2 nin 16mp kamerası seni aldatmasın lumia900 ile yapılan kamera karşılaştırmasında lumia900 bariz bir şekilde daha net ve canlı resimler çekiyordu. işlemci olarakta 0.1ghz fark var ki bu wp için çokta önemli degil.ayrıca bugüne kadar mevcut cihazlar için wp8 güncellemesi hakkında tek olumlu ipucu veren firma lumia serisi için nokia oldu.
 
Türe

Türe

Üye
Alirsam Lumia 900 alirdim.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uyarı için teşekkürler furkan:oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
furkan tıtan2 nin 16mp kamerası seni aldatmasın lumia900 ile yapılan kamera karşılaştırmasında lumia900 bariz bir şekilde daha net ve canlı resimler çekiyordu. işlemci olarakta 0.1ghz fark var ki bu wp için çokta önemli degil.ayrıca bugüne kadar mevcut cihazlar için wp8 güncellemesi hakkında tek olumlu ipucu veren firma lumia serisi için nokia oldu.

16 MP'in beni kandırması çok zor. Tabi ki karşılaştırmaları inceledim. :)
wp8 konusuna bir şey diyemem ama android güncellemelerinde en başarılı firma. Bunu da hallederler diye düşünüyorum. :)


---------- Eklendi @ 21:12:51 ---------- Yazıldı @ 21:11:36 ----------

uyarı için teşekkürler furkan:oke:

rica ederim abi :)
 
Türe

Türe

Üye
Neden belirtmemisim ; harika tasarimi , hizi , tarayici ve sosyal ag deneyimi yeter sanirim ;)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Lumia900 gerisi yalan
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bence ekran camının kasayla birleşimi muhteşem bir tasarım harikası
 


Üst Alt