Sizce bu site birinci olurmu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

turkgenci

Üye
    Konu Sahibi
Sizce bu site birinci olurmu ?
Merhaba gençlik,

Arkadaşlar siteyi tamamladım. Lakin yinede sizlerin görüşü benim için çok önemlidir.

Sitede şöyle birşey yaptım. Öncelikle bir hoşgeldin gibi mevlevilerin duruşu, sonra proje oradanda site...

İsterseniz fazla edebiyat yapmadan soralım... ;)

Sizce bu site nasıl ? Nelere ekleyebiliriz ?

Yorumlarınızı dikkate almaya çalışıyorum.

 


a21a

a21a

Emekli Yönetici
Güzel. fakat konu burada yanlış yerde açılmış.. Web Tasarım, Grafikerlik ve Programlama bölümüne taşındı.:oke:
 

turkgenci

Üye
    Konu Sahibi
Güzel. fakat konu burada yanlış yerde açılmış.. Web Tasarım, Grafikerlik ve Programlama bölümüne taşındı.:oke:

Teşekkür ederim. Ayrıca ;

Sizi ve diğer arkadaşlarımı, sitemdeki makalelere yorum yazmaya davet etsem ne dersiniz. Bugünden itibaren makalelere cevap verebiliyorsunuz.

Yine gün geçtikçe tespit ettiğim diğer kriterleride uydurmaya çalışacağım.

 
Fb_nokia

Fb_nokia

Üye
Tasarım o kadar iyi değil.:sn:
 
technonur

technonur

Üye
1.) site çok sıkıcı bi formatta olmuş aşşa indir indir ne o öyle sanki destan yazılmış
2.)renkler çok koyu
3)menüler basit hatta yok gibi
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Güzel Bi Site Olmuş Bence...Eline Sağlık Kardeşim
 
djkeles

djkeles

Üye
hayırlı olsunda basıt bı sıte olmus bıraz daha duzenle oyle cok uzun da sayfa yapma cek cek bıtmıyoo
 
JCKL

JCKL

Üye
uğraş gerektirir.daha çok çalışmalısın
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
ii degil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt