didyou
Üye
Eğer 3g ye fazla önem vermiyosan iphone 2g al baya ucuzlzdı son zamanlarda
Aslında arkadaş doğruda söylemiş temiz bi 2G hatta ucuza 3G bulursan iphone'da alabilirsin.Ama 5800 Monte arasında kaldıysan ve ben olsam 5800 alırım.Monte kötü bi telefonmu kesinlikle hayır kendine göre artıları var ama işletim sistemi benim için çok önemli.Baksana Star'ın sistemine istediğimiz kadar müdahale edemiyoruz bi tema yüklemek için bile firmware,patch felan atmamız gerekiyor ama Symbian daha esnek Java'ya göre.Yinede ben bunları önemsemiyorum,Symbian bana gereksiz diyorsan Monte alman daha mantıklı olur.Yalnız 5800 V51 Güncellemesiyle ekranı biraz daha iyileştirilmiş.Monte kadar olamasada biraz yol kat etti.
nokianın yeni işletim sistemli telefonları 1 milyardan aşağı olmaz ben olsam 1 milyaru ona verceğime galaxy s alırım 
d600 vardı abimde çok sağlam telefondu mesela.. Nokia dan 2 sene uzak durmak lazım Samsund U denemek gerek.. Tv samsung, monitör samsung , DVD rw samsung , hdd samsung , hepsindende baya memnunum.. Birde telefona bakalım 


