Samsung monte Vs. 5800 ExM [ Lütfen bi bakın ]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Samsung monte Vs. 5800 ExM [ Lütfen bi bakın ]
Bu tarz konular çok açıldı biliyorum hepsinede baktım hemen hemen ama çoğu kişi sadece ''5800 mı Monte mi alayım '' isteklerini yazmamıştı..

Evet arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var..

Bana gerekli olan öyle çok program veya çok oyun değil.. ( Telefonda pek oyun oynamam zaten )
Bir tane N73'üm var açıkçası intihar sebebi telefon..Samsung'a geçmeyi düşündüm sonrasında..
Telefondan beklentilerim..
Wi-fi olsun rahat kullanımı olsun, İşletim sistemi falan pek anlamam ben :) Öyle nette rahat gezine bileyim..
Dokunmatik rahat olsun yeter..
Monte nin usb den şarj olduğunu duymuştum aslında o çok işime yarar..Çoğu zaman yolculuk halinde olduğum için otobüste laptop açması çok zor oluyor :)
Nokia fanatikleri 5800 demiş forumlarda,Monte yi kullanamayanlar laf atmış telefona..Ancak Monte'yi iyi çözenler ellerinden bırakmıyorlarmış.. Arkadaşımda 5800 var bazen kurcalama fırsatım oluyor.. Hareket sensörü var yatay çevirince yatay oluyor falan :) Lakin yatay çevirdikten sonra eski haline getiremedim..Dokunmatiğine tırnakla biraz basınç uygulamak gerekiyor..

Kamera konusunda 5800 iyi diyorlar malum Monte de flaş yok.. Benimde pek flaşa ihtiyacım yok.. N73'ün kamerası 5800 dan baya baya daha iyi.. :) Iphone de de flaş yok lakin N73 ten iyi çekiyor meret :)

Arkadaşlar Allah'ın izniyle bayram dönüşü almayı planlıyorum.. Birde ucuz olarak nerde satılıyor bilgisi olan varsa yazsa çok makbule geçer..
Media Markt-Saturn-Teknosa-Gold-Bimeks vs vs vs..

Wi-Fi olsun, Kullanımı iyi olsun.. Face di msn di falan rahat girebileyim..Şarj konusu nasıl bilmiyorum ama umarım şarj konusunda umarım iyi olan vardır..

Şimdi arkadaşlar dediğim gibi pek oyunla programla işim olmaz..Zaten işletim sisteminden anlamam eğer N73 te varmı bilmiyorumda sybian mıdır ne karın ağrısıysa ondan diyorlardı.. Meret 4 program yükleyince çakılıyor..Mesaj geliyor açıyorum açılması 2dk sürüyor..

Evet arkadaşlar..Samsung S5620 Monte mi ?
Nokia 5800 ExM mi ?

Birde bu face ücretli mi ?
 


tahrik123

Üye
Ben 1 aydır kullanıyorum monteyi telefonundan memnunum. Firmwire eksikleri var ama onlarda zamanla düzelceğini umuyorum.
Sen zaten araştırma yapmışsın iyi olan yönleri görmüşsün.
Senin istediğin özellikler zaten var montede dokunmatiğide çok hoş belki multitouch yok ama yeterli abartmaya gerek yok;) ve o yatay çevirme özelliği montede de varr oto olark yapıor onu tel dönünce;)
Sen bi telefoncuya git iki telefonu iste yan yana koy bi eline birini bi eline diğerini koy ondan sonra kararini verceksin ztn;)
 
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah.. Ya şimdi 5800 arkadaşta var baya kullandım da hoşuma pek gitmedi..Yani cebe koyuyorum 1km öteden fark ediliyor.. Dokunmatikte başarısız geldi bana..Flaş diyorlarda 5800 la gece arkadaşlarla fotoğraf çekelim diyoruz telefonu gözümüzün içine sokuyoruz resmen , eee ne anladık o resimden.. :) Monte kullanan arkadaşlar gayet memnunlar bu gidişle monte alırım diğer monte kullananlarda bi yorum yazarlarsa çok makbule geçer .. Şimdiden Eyvallah :)
 

tahrik123

Üye
".Yani cebe koyuyorum 1km öteden fark ediliyor."

Evet bunu çok duydum:) monteninde klası 1 km öteden farkediliyor kardeş:)
Gece çekimleri içinde telefon bu kardeş sonuçta flaşda olsa nekadar çekebilir ?
ÇEkim içinde alcaksan Fotoğraf makinesi alırsın ztn;)
 
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Onu deme sebebim paso flası önde tutuyorlar :) Yoksa fotoğraf çekmekle pek aram yok :) Gündüz çekerim anca :)
 

tahrik123

Üye
Bide görmemişim face ücretlimi yazmışsın .
0.facebook.com dan girersen ücretsiz ama mobil faceden girersen paralı tabiki . ben internet paketi kullanyrm sorun olmuyo ama bu her telefonda aynıdır die biliyorum
 
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah kardeş :) Cevaplar için..
 
mehmetopuz

mehmetopuz

Üye
Kardesım monte aldım daha yenı 10 numara bır cıhaz gercekten dokunmatıgı 5800 a 10 basar tırnakla calısmıyor ınternetı gayet hızlı ıslemcıde cok hızlı yanı bence eger paran varsa ıphone al derım yoksa ıphone dan sonra dokunmatıkler ıcınde en ıyı fıyat performans a sahıp olanı dıyebılırım.saygılar hayırlı forumlar.
 

didyou

Üye
Eğer oyuna ve uygulamaya fazla önem vermiyorsan,işletim sistemi olmasada olur diyorsan Monte al.Monte'de yalnış bilmiyorsam ısıya duyarlı ekran vardı buda daha hassas bi ekran demek.Sonuçta 5800 ile Monte'yi kıyaslayacak olursak;
5800'da kamera flaşlı Monte'de değil,
5800'da 3.2MP Kamera var Monte'de de 3.2MP,
5800'da Symbian var Monte'de klasik Java altyapısı,
5800'da Wifi,GPS var Monte'de de Wifi,GPS var.
Ayrıca ekran hassasiyeti olarak 5800 pek tavsiye edilmiyor.Tamam iyi güzel telefon Symbian olması bi adım önede geçiriyor ama senin oyunla uygulamayla işin yoksa ve sadece nete felan giriceksen Monte'de alabilirsin.Ama şunu unutma Samsung'un satış sonrası yazılım desteği 0.Java altyapısı her zaman daha sağlıklı ve hızlıdır Symbian'a göre.
 

tayfun1515

Üye
2 telefonda var bende ama monteyi elimden bırakamıyorum vodafonenin sınırsız internet paketi yapıncada çok çok süper oldu alacaksan bence monte al 58 o kadar güzel gelmiyor bana
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
bak sana söyleyeyim istersen dene bi kafede otururken 5800 kullan kimse bakmaz ÇÜNKÜ HERKESTE VAR. birde monte kullan gelen geçen bakıyor şaka deil gerçek artık 5800 bıkkınlık getirdi.bu arada zamanın da bende hata yapıp 5800a 900tl saydım =( karar senin gözüne hangisi hitap ediyorsa onu al.
 
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Iphohe alacak para olsa ooo :) Samsung alt yapı bakımından 0 dedinizde, çoğu yerde gördüm herkes birşeyler gelecek diyor.. Klavye falan birşeyler dolanıyor ortada..N73 Sybian mıdır nedir ondan dı yanılmıyorsam ? Zaten N73 Yüzünden Nokia'dan bıktım..
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
bu istediğin özellikler corby star preston monte lindy v.s samsung en bilinen dokunmatiklerinde var zaten ama benim tercihim star olurdu niye dersen yakında stara android yüklenebilir ama benim işletim sistemiyle işim olmaz diyosan monte
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ben de senin gibi n73 kullanıyordum delirtiyordu beni. Monte'yi aldım 2 gün önce harika bir telefon wifi çekimi süper şüphen olmasın. Kamerası yeterli seviyede gündüz çekersen daha iyi olur. Dokunmatiği kapasitif olduğu için 5800'dan çok çok daha iyi. Arkadaşlarımda çok inceledim 5800'ı iyi hoş da dokunmatik berbat valla kullanamadım çünkü kapasitif değil rezistiv ekran. Monte'de Samsung java tabanlı işletim sistemi var. gayet de hoş piano, msn gibi uygulamaları da var 3d oyunlar da var daha ne istenir ki, symbianın artısı yok telefonu kastırmaktan başka bişey yapmıyor. Monte'de Müzik Tanıma uygulaması da süper. Peki Monte'nin eksileri nedir? Sensör her yerde çalışmıyor en gerekli yerlerde çalışıyor ama her yerde çalışmasını isteyen olduğundan bir eksi, multitouch yok, qwerty klavye yok, Symbian-Android-WinMobile vb. işletim sistemi yok. Bu eksiklerin hepsi tek bir güncellemeye bakar donanımsal değil. Ayrıca Samsung Jet gibi Monte'yede Android yükleme çalışması yapılıyor. Tasarım da 10 numara özellikle Deep Black renk seçeneği süper. Karar senin ama herkesde gördüğümüz artık baygınlık gelen 5800'da çok zorlanırsın...
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
bu istediğin özellikler corby star preston monte lindy v.s samsung en bilinen dokunmatiklerinde var zaten ama benim tercihim star olurdu niye dersen yakında stara android yüklenebilir ama benim işletim sistemiyle işim olmaz diyosan monte

manyetik hatan var monteye yükleme olasılıkları daha kolay çünkü wi-fi 3g gibi +ları var ve bu sayade daha kolay yüklenebilir örneğin samsung jete bak özeelikleri ayni tek fark işlemcisi onda 800mHz montede en az 450mhz fark bu zaten android en az 200mhz işlemci istiyor.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
olsun canım ne farketcek sanki starda wifi yok :d: stara yüklerlerse 1.6 yüklerler bence
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Benimde 5800'ım vardı çok sorunluydu.. Yazılım olarakta, destek olarakta. Yarın Monte alacağım :oke:
 
adilekci

adilekci

Üye
    Konu Sahibi
Ben de senin gibi n73 kullanıyordum delirtiyordu beni. Monte'yi aldım 2 gün önce harika bir telefon wifi çekimi süper şüphen olmasın. Kamerası yeterli seviyede gündüz çekersen daha iyi olur. Dokunmatiği kapasitif olduğu için 5800'dan çok çok daha iyi. Arkadaşlarımda çok inceledim 5800'ı iyi hoş da dokunmatik berbat valla kullanamadım çünkü kapasitif değil rezistiv ekran. Monte'de Samsung java tabanlı işletim sistemi var. gayet de hoş piano, msn gibi uygulamaları da var 3d oyunlar da var daha ne istenir ki, symbianın artısı yok telefonu kastırmaktan başka bişey yapmıyor. Monte'de Müzik Tanıma uygulaması da süper. Peki Monte'nin eksileri nedir? Sensör her yerde çalışmıyor en gerekli yerlerde çalışıyor ama her yerde çalışmasını isteyen olduğundan bir eksi, multitouch yok, qwerty klavye yok, Symbian-Android-WinMobile vb. işletim sistemi yok. Bu eksiklerin hepsi tek bir güncellemeye bakar donanımsal değil. Ayrıca Samsung Jet gibi Monte'yede Android yükleme çalışması yapılıyor. Tasarım da 10 numara özellikle Deep Black renk seçeneği süper. Karar senin ama herkesde gördüğümüz artık baygınlık gelen 5800'da çok zorlanırsın...

Kardeşim aynen katılıyorum büyük ihtimal Monte alıyorum.. Evet şu sıralar çok görüyorum bu güncelleme konusunu..
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Bende uzun bir araştırmadan sonra monte alıyorum. Hemde yarın Bimeks'ten :oke:
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Eğer 3g ye fazla önem vermiyosan iphone 2g al baya ucuzlzdı son zamanlarda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt