adilekci
Üye
Samsung monte Vs. 5800 ExM [ Lütfen bi bakın ]
Bu tarz konular çok açıldı biliyorum hepsinede baktım hemen hemen ama çoğu kişi sadece ''5800 mı Monte mi alayım '' isteklerini yazmamıştı..
Evet arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var..
Bana gerekli olan öyle çok program veya çok oyun değil.. ( Telefonda pek oyun oynamam zaten )
Bir tane N73'üm var açıkçası intihar sebebi telefon..Samsung'a geçmeyi düşündüm sonrasında..
Telefondan beklentilerim..
Wi-fi olsun rahat kullanımı olsun, İşletim sistemi falan pek anlamam ben
Öyle nette rahat gezine bileyim..
Dokunmatik rahat olsun yeter..
Monte nin usb den şarj olduğunu duymuştum aslında o çok işime yarar..Çoğu zaman yolculuk halinde olduğum için otobüste laptop açması çok zor oluyor
Nokia fanatikleri 5800 demiş forumlarda,Monte yi kullanamayanlar laf atmış telefona..Ancak Monte'yi iyi çözenler ellerinden bırakmıyorlarmış.. Arkadaşımda 5800 var bazen kurcalama fırsatım oluyor.. Hareket sensörü var yatay çevirince yatay oluyor falan
Lakin yatay çevirdikten sonra eski haline getiremedim..Dokunmatiğine tırnakla biraz basınç uygulamak gerekiyor..
Kamera konusunda 5800 iyi diyorlar malum Monte de flaş yok.. Benimde pek flaşa ihtiyacım yok.. N73'ün kamerası 5800 dan baya baya daha iyi..
Iphone de de flaş yok lakin N73 ten iyi çekiyor meret 
Arkadaşlar Allah'ın izniyle bayram dönüşü almayı planlıyorum.. Birde ucuz olarak nerde satılıyor bilgisi olan varsa yazsa çok makbule geçer..
Media Markt-Saturn-Teknosa-Gold-Bimeks vs vs vs..
Wi-Fi olsun, Kullanımı iyi olsun.. Face di msn di falan rahat girebileyim..Şarj konusu nasıl bilmiyorum ama umarım şarj konusunda umarım iyi olan vardır..
Şimdi arkadaşlar dediğim gibi pek oyunla programla işim olmaz..Zaten işletim sisteminden anlamam eğer N73 te varmı bilmiyorumda sybian mıdır ne karın ağrısıysa ondan diyorlardı.. Meret 4 program yükleyince çakılıyor..Mesaj geliyor açıyorum açılması 2dk sürüyor..
Evet arkadaşlar..Samsung S5620 Monte mi ?
Nokia 5800 ExM mi ?
Birde bu face ücretli mi ?
Evet arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var..
Bana gerekli olan öyle çok program veya çok oyun değil.. ( Telefonda pek oyun oynamam zaten )
Bir tane N73'üm var açıkçası intihar sebebi telefon..Samsung'a geçmeyi düşündüm sonrasında..
Telefondan beklentilerim..
Wi-fi olsun rahat kullanımı olsun, İşletim sistemi falan pek anlamam ben
Öyle nette rahat gezine bileyim..Dokunmatik rahat olsun yeter..
Monte nin usb den şarj olduğunu duymuştum aslında o çok işime yarar..Çoğu zaman yolculuk halinde olduğum için otobüste laptop açması çok zor oluyor

Nokia fanatikleri 5800 demiş forumlarda,Monte yi kullanamayanlar laf atmış telefona..Ancak Monte'yi iyi çözenler ellerinden bırakmıyorlarmış.. Arkadaşımda 5800 var bazen kurcalama fırsatım oluyor.. Hareket sensörü var yatay çevirince yatay oluyor falan
Lakin yatay çevirdikten sonra eski haline getiremedim..Dokunmatiğine tırnakla biraz basınç uygulamak gerekiyor..Kamera konusunda 5800 iyi diyorlar malum Monte de flaş yok.. Benimde pek flaşa ihtiyacım yok.. N73'ün kamerası 5800 dan baya baya daha iyi..
Iphone de de flaş yok lakin N73 ten iyi çekiyor meret 
Arkadaşlar Allah'ın izniyle bayram dönüşü almayı planlıyorum.. Birde ucuz olarak nerde satılıyor bilgisi olan varsa yazsa çok makbule geçer..
Media Markt-Saturn-Teknosa-Gold-Bimeks vs vs vs..
Wi-Fi olsun, Kullanımı iyi olsun.. Face di msn di falan rahat girebileyim..Şarj konusu nasıl bilmiyorum ama umarım şarj konusunda umarım iyi olan vardır..
Şimdi arkadaşlar dediğim gibi pek oyunla programla işim olmaz..Zaten işletim sisteminden anlamam eğer N73 te varmı bilmiyorumda sybian mıdır ne karın ağrısıysa ondan diyorlardı.. Meret 4 program yükleyince çakılıyor..Mesaj geliyor açıyorum açılması 2dk sürüyor..
Evet arkadaşlar..Samsung S5620 Monte mi ?
Nokia 5800 ExM mi ?
Birde bu face ücretli mi ?
stara yüklerlerse 1.6 yüklerler bence
