Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
N9005 alsaydık şuan böyle demezdin.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
serdar_gs

serdar_gs

Üye
şimdi böyle ayrımcı olmayanlar hangileri lg sony vs?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Onlarda yok diye biliyorum. Inşallah note 5'te gene 2 çeşit olurda bu sefer snapdragon olanı alırım alırsam iyi sağlam rom oluyor samsung snapdragon modellerde.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Onlarda yok diye biliyorum. Inşallah note 5'te gene 2 çeşit olurda bu sefer snapdragon olanı alırım alırsam iyi sağlam rom oluyor samsung snapdragon modellerde.
Ama şimdi onunda yok yurt dışından getir kaydet uğraş dur?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bana bir Allahin kulu yardim etse teamden root atsak
 
darkleader

darkleader

Üye
N900'e güncelleme gelmeye devam ediyor, N9000Q alan biz bedeviler de beklemeye devam....Guatemala denen ülke bile lolipop'u almış.
Çok merak ediyorum acaba Guatemala denen ülkede Türkiye'nin çeyreği kadar note 3 satılmışmıdır.
Aslinda N9000q kullanıcılari olarak samsung'a tepki mail'i atmalıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Takacaklarinı düşünmüyorum.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
q kullanmak zorunda dilsin bende suan n900 sadece cokda güzel yani
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
o nasil oluyor?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Gün sonu
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bugün hep otomatikteydi. Wifi çektiğin wifi çekmediğinde mobil veri. Bazıları facebook twitter vs uygulamaları silip tarayıcıdan giriyormuş ama bence öyle yapmak sadece kendine zulüm.
Kullanmadigimda kapıyorum interneti bence sende öyle yapmalısın.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu arada Lollipoptaki değeri daha fazlaydı :D birde kitkat yükleyip denicem bir ara bakalım onda 6 saat ekranı bulabilecek miyim.
Bahsettiğim Batarya 1 yılı aşkın
 
darkleader

darkleader

Üye
Bugün hep otomatikteydi. Wifi çektiğin wifi çekmediğinde mobil veri. Bazıları facebook twitter vs uygulamaları silip tarayıcıdan giriyormuş ama bence öyle yapmak sadece kendine zulüm.
Kullanmadigimda kapıyorum interneti bence sende öyle yapmalısın.
Anladim.Yarin ben de bir deneme yapayim bakalım ne kadar olacak.
Şuan için %33 şarjim var 3 saat ekran süresi almışım mobil veri sürekli açık olmak kaydıyla
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
byAndroid

byAndroid

Üye
1 Günlük kullanımda mı ekran süreleri yoksa 2 gün falan mı
 


Üst Alt