Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

darkleader

darkleader

Üye
Eskiden pc olmadan rom atıyorduk.Telefon uzerinden indirip kurabilir miyim?
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Eskiden pc olmadan rom atıyorduk.Telefon uzerinden indirip kurabilir miyim?
Mobile odin var oluyo herhalde ama stock için hiç denemedim. Custom romlar zip olduğu için telefondan recoveryden direk kurulabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Mobile odin var oluyo herhalde ama stock için hiç denemedim. Custom romlar zip olduğu için telefondan recoveryden direk kurulabiliyor.
Anladim.Laptop'un usb leri bazen algılamıyor.Bir kazaya kurban gitmeyelim diye telwfon üzerinden yükleyim dedim.Mobil odin'i bir araştırayım bakalım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Efsane iniyor

 
xmustx

xmustx

Üye
Değişen ne var
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
#GalaxyNote5

 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs, darkleader ve beyge123
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bugün beni şaşırtan en büyük gelişme

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Zip dosyası halindeki root dosyasını telefona at telefonu kapat recovery modu aç oradan zip halinde olan root dosyasını install yap orada yazmış zaten resimde
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
1.asamayi yaptim.Odinden tar uzantili dosyayi attim.
2.adimda recovery modu actim ama nereden yapilacak anlayamadim.(recovery moddan sadece super su dosyasini instal yapacaz degil mi?)
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
1.asamayi yaptim.Odinden tar uzantili dosyayi attim.
2.adimda recovery modu actim ama nereden yapilacak anlayamadim.(recovery moddan sadece super su dosyasini instal yapacaz degil mi?)
Birinci adıma gerek yok iki seçenek var önünde ya odin ile tar uzantılı dosya ile yapacaksın yada zip halindeki dosyayı cwm ile kuracaksın. Recovery acıktıktan sonra zip dosyasını nereye arttıysan oradan seçip kuracaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
1.asamayi yaptim.Odinden tar uzantili dosyayi attim.
2.adimda recovery modu actim ama nereden yapilacak anlayamadim.(recovery moddan sadece super su dosyasini instal yapacaz degil mi?)
Cwm deyken install zip diyeceksin.
Daha sonra root dosyasi telefon hafızasındaysa
choose zip from sd card
Sd karttaysa
Choose zip from extsdcard oradan artık downloada attiysan veya nereye attiysan ortadadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Cwm deyken install zip diyeceksin.
Daha sonra root dosyasi telefon hafızasındaysa
choose zip from sd card
Sd karttaysa
Choose zip from extsdcard oradan artık downloada attiysan veya nereye attiysan ortadadır.
Zaten sıkıntı orda Install zip ile alakali bir yer yok :)
recovery modda hiç bir yere ilerliyemiyorum.
keske ekran görüntüsünü alabilsem
 
darkleader

darkleader

Üye
RECOVERY MODE menüsü

Reboot system now
Apply update from ADB
Apply update from external storage (bu seçeneği seçtiğimde FAILED TO MOUNT [NO SUCH OR DIRECTORY] hatası veriyor
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply update from cache (burdan sonra 3 seçenek var backup,lost+found,recovery bu seceneklerden de bir yere ilerlemiyor)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
kitkattayım bir dediğin dosyadan yapayım
TWRP Recovery bence her zaman CWM recoveryden daha kullanışlı. Hem efs yedeği alınıyor çok basit bir şekilde hemde arayüzü güzel. Ben yeni rom denemeden önce ondan backup alıyorum yaklaşık 5-6 gb oluyor ama romu beğenmezsem hemen restore ediyorum eski roma hem uygulamalar baştan indirmeye gerek kalmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
darkleader

darkleader

Üye
Bende daha önce galaxy s advance vardı telefonun anasını ağlatıyordum.Her gün 2-3 rom atardım.Daha sonra iphone a geçtim.Bu isleri hep unutmuşuz.iphone köreltmiş bizi :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bakalım yeni çıkan LEE "S6 PORT" nasıl bir rommuş? :hmmm

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
RECOVERY MODE menüsü

Reboot system now
Apply update from ADB
Apply update from external storage (bu seçeneği seçtiğimde FAILED TO MOUNT [NO SUCH OR DIRECTORY] hatası veriyor
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply update from cache (burdan sonra 3 seçenek var backup,lost+found,recovery bu seceneklerden de bir yere ilerlemiyor)
Sende stock recovery modu var önce cwm yada twrp kurman lazım odin ile daha sonra zip root dosyasını kurabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


Üst Alt