Az önce ''Darklord S6 v2.0'' konusuna baktım videoyu izledim. Adam yapmış1 haftadan biraz fazla kullandım dr.ketandan daha stabil.

Videoda telefonda en ufak kasma görmedim güzel olmuş. Exynos bölümüne geçtim baktım bi pekaka rom, cm12 romu birde ketan varBizde portlamayı bilsek yaparızda artık zaten ümidimi kestim ben önümde ki 2 yıl boyunca bu ıvır zıvırlarla işim olmicak unuturum belkide![]()

Güle güle evlat! [samsung bunu beğenmedi]Bizde portlamayı bilsek yaparızda artık zaten ümidimi kestim ben önümde ki 2 yıl boyunca bu ıvır zıvırlarla işim olmicak unuturum belkide![]()
hayırdır gardaş yanlışlıkla bu foruma girdin herhaldeGüle güle evlat! [samsung bunu beğenmedi]

Doğrudur koskoca snapdragon 800 devleri ucuz olmaz.Videoda telefonda en ufak kasma görmedim güzel olmuş. Exynos bölümüne geçtim baktım bi pekaka rom, cm12 romu birde ketan var![]()

Samsung özellikleri olmadan tadı olmuyo spensiz note 3 ne yapacaksınDoğrudur koskoca snapdragon 800 devleri ucuz olmaz.
CM12 yukleyecegim touchwizden feragat etçem ama bakarsın 7 saat ekran görüntülenmesi alırım![]()
adım sayar tarayıcı kamera s not bi sürü özellikten feragat edeceksinKamera işi çok can sıkıyorda bakalım gittiği yere kadar. Air commend olmaması çok kötü bir durum. Herkesin bayramı mübarek olsun.Samsung özellikleri olmadan tadı olmuyo spensiz note 3 ne yapacaksınadım sayar tarayıcı kamera s not bi sürü özellikten feragat edeceksin
merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyordum yaşadığım sorunlardan dolayı note 3 geçtim guzel tel bir sorum olacaktı kullandım note 3 32 gb lık hafızayı artıracam 128 gb lık kart alsam sorun yaşarmıyım veankarada enuygun fiyata nerden bulabilirim internet adreside verseniz olur herkese iyi bayramlar sorularımı cevaplarsanız sevinirim teşekkurler
Hızlı indirmek Sammobıle premium üyelik istiyor ne yazık ki bekleyeceksin. Ben panama denedim güç tasarrufunda kullandım sürekli stabildi.@teknolijibaronu stockrom olarak hangi lolipop kurayım.Birde bunları hızlı nasil indirecez samfrimware den çok yavas iniyor
ok TeşekkürlerHızlı indirmek Sammobıle premium üyelik istiyor ne yazık ki bekleyeceksin. Ben panama denedim güç tasarrufunda kullandım sürekli stabildi.
