Tamam Arkadaşlar
Galaxy Ace Nin Alınmaması Gereken Bir Cihaz Olduğunu Anladım ;
-Sistemi Android'i Zor Kaldırıyor
-İnternetten Video İzlenemiyor
-Android ICS'yi Alamayacak
Bunlar Başlı Başına Nedenler,Yorum Yazan Arkadaşlara Teşekkürler Konu Kilitlenebilir...