Sailfish SDK'sı Yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Seglopsi

Seglopsi

Üye
:kop:
 


pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
yalnız şaka yapmıyordum :ehe
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Windows ve OS X(Mac) için de SDK'lar çıkmıştır. :)

 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
indi bile :)

- - - Eklendi - - -

baya da hoşmuş ya :)
 

Ekli dosyalar

[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Yelken balıgı :eller:
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
bir video da benden gelsin 5dk'lik video. bence bir izleyin derim.

 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5957973' Alıntı:

arkaplanini buldum abi. Tam aradigim sey. :)

- - - Eklendi - - -

oguz video'ya bakmadim da nemo'yu mu kurdun?

- - - Eklendi - - -

tamam baktim simdi mobildeyim de video adi gozukmuyor. :ehe
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
yok hayir n950 uzerinde sailfish videosu. mart 2013 tarihli. nemo'yu kurmaya inan ugrasamiyorum sinavlar kapida gece gunduz ders calismaktan gina geldi artik.

sinavlarim bittigi gun baslicam nemo kurma olayina. :)
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı olsun şimdiden, ben de yaklaşık 1,5 aydır her hafta sınava giriyorum belirli sınav haftamız olmadığı için.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
benimde son yilim uzatmamam gerek o yuzden bu kadar cabam var.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bizde isteriz :hih:
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Hangi bolumdu?

- - - Eklendi - - -



İndirip kur abi calistirmasi falan cok kolay ama sadece components diye bir uygulama var.

meegoturkiye forum'da oytunla konusmustuk, fizik bolumu okuyorum ama elektronik muhendisligine yuksek lisans yapmayi dusunuyorum eger bu sene mezun olmak nasip olursa :)
 


Üst Alt