o kadar real ki uygulamayı açmadan kullanabiliyorsunuz.

yalnız şaka yapmıyordum![]()


Bendeki multitask anca bu kadar![]()

Bendeki multitask anca bu kadar![]()



[ENGİN];5957973' Alıntı:Yelken balıgı![]()


benimde son yilim uzatmamam gerek o yuzden bu kadar cabam var.
[ENGİN];5958236' Alıntı:bizde isteriz![]()
Hangi bolumdu?
- - - Eklendi - - -
İndirip kur abi calistirmasi falan cok kolay ama sadece components diye bir uygulama var.

