Sailfish SDK'sı Yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi


tablet olarak microsoft'un surface pro'dan gerisi biraz yalan gibi duruyor suan. ipad'ler dahil.

(polemik yaratmak istemedim kisisel gorusumdur)

surface pro x86 tabanlı win8 pro kullanıyor yani aslında normal bir pc veya laptop'tan farksız. tüm windows programları ve intel hd4000'in desteklediği oyunlar elinin altında. ayrıca 3. nesil i5 işlemci var ki baya iyi performans verdirir cihaza. ipad ise sadece bir tablet. o açıdan bakarsak ben de sana katılıyorum. :) ipad'in asıl rakibi surface rt.
 


pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5961466' Alıntı:


şimdiye kadar alırdım ama sevmiyorum işte birkere :)
abi sen de olmadı surface pro tarzı bir tablet al?
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
anladım abi :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
surface pro x86 tabanlı win8 pro kullanıyor yani aslında normal bir pc veya laptop'tan farksız. tüm windows programları ve intel hd4000'in desteklediği oyunlar elinin altında. ayrıca 3. nesil i5 işlemci var ki baya iyi performans verdirir cihaza. ipad ise sadece bir tablet. o açıdan bakarsak ben de sana katılıyorum. :) ipad'in asıl rakibi surface rt.

"tablet" denildiginde istenen beklentileri karsilayan tek cihaz benim gozumde.
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
bu arada telefonu iyice havaya soktum. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: fnldstntn
Seglopsi

Seglopsi

Üye
kiskandim bende yapicam hemen quicktweak kuruyorum :D

nemo da yolda sen kiskan sonra serdar :d:

bu arada guzel olmus gule gule kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
tema değil, quick tweak ile arka planı değişip üst bara görüntü ekleyenebiliyor. elimde böyle bir kaç temamsı görüntü oldu artık tema kurmama gerek kalmadı. :)

- - - Eklendi - - -

kiskandim bende yapicam hemen quicktweak kuruyorum :D

nemo da yolda sen kiskan sonra serdar :d:

bu arada guzel olmus gule gule kullan :)

nemo'ya da swipe arayüzü eklenmiş sanırım geçen bir video'da görmüştüm. üst bara görüntü ekleyince cidden çok hoş oluyor cihaza yeni bir hava katılıyor. :)
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
imajlari felan tamamda bir aksiyon yok suan :)

- - - Eklendi - - -

tema değil, quick tweak ile arka planı değişip üst bara görüntü ekleyenebiliyor. elimde böyle bir kaç temamsı görüntü oldu artık tema kurmama gerek kalmadı. :)

- - - Eklendi - - -



nemo'ya da swipe arayüzü eklenmiş sanırım geçen bir video'da görmüştüm. üst bara görüntü ekleyince cidden çok hoş oluyor cihaza yeni bir hava katılıyor. :)

telefona nemo'yu kurdum :)
ama telefonda bir sıkıntı oldu flash atıp herşeyi başa aldıktan sonra yeniden deneyeceğim. :)
ss atma şansım olursa atarım olmadı başka bir telefondan fotograf veya video çekip koyarım foruma.

aslında ubiboot olayını çözersem sorun kalmayacak ama ubiboot olayını çözemedim bi türlü. ilk kurduğumda bi kere nemo'yu çalıştırdım ama şuan boot olmuyor.

aynı şekilde şuan nitdroid'de boot olmuyor. açılmadan kalıyorlar ama hiçbirşeye basmayınca meego açılıyor. sanırım kernel flashlamam lazım ama onuda tam çözemedim şuan.

bu sefer nitdroid kurmadan sadece nemo'yu kuracağım. bakalım ne olacak :d:

önce biraz quicktweak modlarını çözeyim de nasıl olsa flash atılacak öyle görünüyor :kop:


- - - Eklendi - - -

nemo kurulumu isteyenler için;

adresinden de güncel dosyaları indirip kurulum deneyebilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9

Lenneth

Üye
Güzel bir şeye benziyor :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
bu sailfish videosu yeni mi acep, paylaşayım istedim :)

[video=youtube;wFiU8qfpchU]http://www.youtube.com/watch?v=wFiU8qfpchU&list=UUBE-FO9JUOghSysV9gjTeHw&index=1[/video]
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
biz bunu ne zaman kullanabilecez telefonda ya :D
 
pRime.

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Yakin bir zamanda degil malesef.

Bir mujde gelsin o zaman. Mayis ayi icerisinde yeni cihaz tanitilcak ve on siparisle satin alanlara sinirli sayida uretecekleri ozel uretim cihazlardan yollayacaklar.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
meego dan daha güzel bir işletim sistemi çıksın o zaman N9 umu satmayı düşünebilirim belki :)
 


Üst Alt