S4 guzel note 3 de güzel![]()
bence note 3 beklemelisin de s4 çok da kotu değil kotuleme telefonu 
not3un ekran boyutu kaçti ve S4 ün![]()
S4 5 inç Note 3 ise 5.7 olacak.

çok fazla gereksiz![]()
5 felanda çok bence![]()
![]()

-2.000+ (?)
anlamadım![]()
arkadaşlar liseye geçtim bu yıl.fen'i kazanıncada hediye olarak gelecek ama büyük olması okulda bi sorun yaratırmı ? bence yaratmaz aksine + olur.Okulda tabletlerde var.Belki custom rom kurar derste asphalt oynarım arkadaşlarlaşaka bi yana ha note3 ha defter
![]()

biz de kazandıydık zamanında ama bi halt alınmadı anasını satayım
bu arada samsung a modlama kendini. Ama illa samsung diyorsan s4 al derim. Note 3 fazla büyük. Ayriyetten 2 gb ram bile dolmuyorken 3 gb gereksiz derecede abartı bence...
başka tercihleriniz nelerdir ?
