S4 alınırmı beklemelimiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
S4 alınırmı beklemelimiyim?
Merhaba arkadaşlar s4'ün snap.800'lu surumude cıkacakmış ama tr piyasasına girmez diyorlar.Acaba Note3'ümü beklemeliyim ? Aldığım cihaz en az 2 yıl güncel kalmalı ve bana yetmeli.S4mü yoksa Note3'mü (note3 3gb ram olacak diyorlar)
 


smh60

smh60

Üye
Note3 kesinlikle
 
.caner.

.caner.

Üye
S4 guzel note 3 de güzel :ehe
 
ANIL

ANIL

Admin
Büyük ekran senin için sorun değilse Note 3 bekleyebilirsin. S4 günümüz için yeterli ve güçlü bir cihaz :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Beklemelisin.
 
Tolga3521

Tolga3521

Üye
Bence S4 yeterli eğer büyük ekran olsun diyosan note3 bekle derim ben.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
not3un ekran boyutu kaçti ve S4 ün :)
 

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar liseye geçtim bu yıl.fen'i kazanıncada hediye olarak gelecek ama büyük olması okulda bi sorun yaratırmı ? bence yaratmaz aksine + olur.Okulda tabletlerde var.Belki custom rom kurar derste asphalt oynarım arkadaşlarla :aha: şaka bi yana ha note3 ha defter :D
 

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar note3 beleyecğeim tamamda fiyatı max 1850-1900 olmalı o ne kadara gelirki turkiyeye ?
 
Invoke

Invoke

Üye
-2.000+ (?)
 
frezby1

frezby1

Üye
s4 kullanicisiyim eskibir s2 kullanici olarak kesinlikle s4 dikkat etmen gerek iki sey var oda s4 2 adet surumu mevcut Türkiye gibi orta dogu uülkelerine pazarlanan s4 i9500 ve avrupa ülkelerine sunulan s4 ı9505 bula bilirsen s4 ı9505 al cunki bu versiyonun kernel yani çekirdek yazilim lari geliştirici arkadaslarla paylasildi ve istedigin gibi google edition yada stock rom yuklene biliyo veya kernel yuklene biliyo s4 ı9500 e ise simdilik stock rom yuklemiyo google edition romda yukleniyo ama cekirdek dosualari neden se paylasilmadi bu yuzden sorunlar yasaniyo kamera acilis animasyonu bazi pro larin yuklen mesi gibi ama ikiside ayni telefon sadece islemcileri farkli ve anlattığım fark var
Umarim yardimci olmuşum dur iyi geceler iyi formlar ;))
 

furkey

Üye
arkadaşlar liseye geçtim bu yıl.fen'i kazanıncada hediye olarak gelecek ama büyük olması okulda bi sorun yaratırmı ? bence yaratmaz aksine + olur.Okulda tabletlerde var.Belki custom rom kurar derste asphalt oynarım arkadaşlarla :aha: şaka bi yana ha note3 ha defter :D

biz de kazandıydık zamanında ama bi halt alınmadı anasını satayım :(

bu arada samsung a modlama kendini. Ama illa samsung diyorsan s4 al derim. Note 3 fazla büyük. Ayriyetten 2 gb ram bile dolmuyorken 3 gb gereksiz derecede abartı bence...
 

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
biz de kazandıydık zamanında ama bi halt alınmadı anasını satayım :(

bu arada samsung a modlama kendini. Ama illa samsung diyorsan s4 al derim. Note 3 fazla büyük. Ayriyetten 2 gb ram bile dolmuyorken 3 gb gereksiz derecede abartı bence...

yok asla illa demem fakat internette araştırdım note3'ün 2 versionu cıkacakmış biri snap800lü digeride ex.'li olanı snap800 4g desteklerken digeri 3g ile sınırlıymış ve trde sadece 3g destekleyen satılacakmış.+ olarak max 1900tlye alabilirim arkadaşlar 2000ve ustu diyorlar o zaman o iş yatar.başka markadada bi htc one cok iyi fakat nedense yaygın değil :( başka tercihleriniz nelerdir ?

- - - Eklendi - - -

+ ben openGL3.0 desteği olsun istiyorum cunku 2-3yıl bu telefonu kullanacağım.yani yeni oyunlarıda açması lazım.bu destek hangi modellerde var veya olacak ?
 


Üst Alt