frezby1
Üye
ben cede s4 not 3 gercekten buyuk ayrica arkadasin konusu da sagildi s4 alinirmi beklemelimiyim diye sordu arkadar not 3 u kim soktu araya 
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
Samsunlarda s3 ve uzeri telefonlara openGL gelecek diye duydum ama tam belli degil diger markalardan bi haberimyok asla illa demem fakat internette araştırdım note3'ün 2 versionu cıkacakmış biri snap800lü digeride ex.'li olanı snap800 4g desteklerken digeri 3g ile sınırlıymış ve trde sadece 3g destekleyen satılacakmış.+ olarak max 1900tlye alabilirim arkadaşlar 2000ve ustu diyorlar o zaman o iş yatar.başka markadada bi htc one cok iyi fakat nedense yaygın değilbaşka tercihleriniz nelerdir ?
- - - Eklendi - - -
+ ben openGL3.0 desteği olsun istiyorum cunku 2-3yıl bu telefonu kullanacağım.yani yeni oyunlarıda açması lazım.bu destek hangi modellerde var veya olacak ?
başka tercihleriniz nelerdir ?
en iyis ben eylulum 15ini filan bekleyeyim herşey cıksın sonra karar vereyim ?
))