S4 alınırmı beklemelimiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

frezby1

frezby1

Üye
ben cede s4 not 3 gercekten buyuk ayrica arkadasin konusu da sagildi s4 alinirmi beklemelimiyim diye sordu arkadar not 3 u kim soktu araya ;)

- - - Eklendi - - -

yok asla illa demem fakat internette araştırdım note3'ün 2 versionu cıkacakmış biri snap800lü digeride ex.'li olanı snap800 4g desteklerken digeri 3g ile sınırlıymış ve trde sadece 3g destekleyen satılacakmış.+ olarak max 1900tlye alabilirim arkadaşlar 2000ve ustu diyorlar o zaman o iş yatar.başka markadada bi htc one cok iyi fakat nedense yaygın değil :( başka tercihleriniz nelerdir ?

- - - Eklendi - - -

+ ben openGL3.0 desteği olsun istiyorum cunku 2-3yıl bu telefonu kullanacağım.yani yeni oyunlarıda açması lazım.bu destek hangi modellerde var veya olacak ?
Samsunlarda s3 ve uzeri telefonlara openGL gelecek diye duydum ama tam belli degil diger markalardan bi haberim
 


muratangin

Üye
    Konu Sahibi
ben cede s4 not 3 gercekten buyuk ayrica arkadasin konusu da sagildi s4 alinirmi beklemelimiyim diye sordu arkadar not 3 u kim soktu araya ;)

- - - Eklendi - - -


Samsunlarda s3 ve uzeri telefonlara openGL gelecek diye duydum ama tam belli degil diger markalardan bi haberim


sdn'nin bi haberini okudum sadece yeni nesil telefonlarda cıkıyor yazıyordu.şimdi harbi kafam karıştı :D en iyis ben eylulum 15ini filan bekleyeyim herşey cıksın sonra karar vereyim ?
 

furkey

Üye
yok asla illa demem fakat internette araştırdım note3'ün 2 versionu cıkacakmış biri snap800lü digeride ex.'li olanı snap800 4g desteklerken digeri 3g ile sınırlıymış ve trde sadece 3g destekleyen satılacakmış.+ olarak max 1900tlye alabilirim arkadaşlar 2000ve ustu diyorlar o zaman o iş yatar.başka markadada bi htc one cok iyi fakat nedense yaygın değil :( başka tercihleriniz nelerdir ?

- - - Eklendi - - -

+ ben openGL3.0 desteği olsun istiyorum cunku 2-3yıl bu telefonu kullanacağım.yani yeni oyunlarıda açması lazım.bu destek hangi modellerde var veya olacak ?

Yaygın olmasın daha iyi? Nedir bu şekil telaşı anlamıyorum ki hem htc de sekilin kralı var merak etme :D

Bu arada s3 e opengl 3 gelmeyecek. S4 un de bazı surumlerine gelecek o da türkiye de satışa sunulan octa lı sürümde muhtemelen yok . Adreno 300 serisinin de tamamında var opengl desteği ... Hesabı sen yap ;)
 
ANIL

ANIL

Admin
S2, S3, Note, Note 2 bu cihazlar OpenGL 3.0 desteklemiyor. S4 Octa ise tam anlamıyla desteklemiyor olsa bile OpenGL 3.0'ın bir çok yeniliğini destekliyor. Adreno 305, 320 ve 330 GPU'ları ve Note 3 Octa versiyonunda kullanılan Mali-T6xx serisi destekliyor. En önemlisi ise telefonunuzun Android 4.3 işletim sistemine sahip olması gerekiyor.

OpenGL 3.0'ın elbet farkları olacaktır ama bu destek sunmayan telefonlarda oyunların çok kötü olacağı anlamına gelmiyor. Örnek olarak Asphalt 8 grafikleri oldukça iyi. Zaten Gameloft gibi firmalar OpenGL 3.0 üzerine yoğunlaşır.
 

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
S2, S3, Note, Note 2 bu cihazlar OpenGL 3.0 desteklemiyor. S4 Octa ise tam anlamıyla desteklemiyor olsa bile OpenGL 3.0'ın bir çok yeniliğini destekliyor. Adreno 305, 320 ve 330 GPU'ları ve Note 3 Octa versiyonunda kullanılan Mali-T6xx serisi destekliyor. En önemlisi ise telefonunuzun Android 4.3 işletim sistemine sahip olması gerekiyor.

OpenGL 3.0'ın elbet farkları olacaktır ama bu destek sunmayan telefonlarda oyunların çok kötü olacağı anlamına gelmiyor. Örnek olarak Asphalt 8 grafikleri oldukça iyi. Zaten Gameloft gibi firmalar OpenGL 3.0 üzerine yoğunlaşır.

sanırım sonuc olarak opengl 3.0'ın cok gerekli olmadığını söyluyorsun.buna göre sence hangi telefonu almalıyım gelicek 2-3yılı idare etmesi için max 1900tl ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
ANIL

ANIL

Admin
sanırım sonuc olarak opengl 3.0'ın cok gerekli olmadığını söyluyorsun.buna göre sence hangi telefonu almalıyım gelicek 2-3yılı idare etmesi için max 1900tl ?

S4 veya HTC One alırsan memnun kalırsın 2 yıl rahat kullanırsın. Eylül sonu gibi 5.2 inçlik LG G2 gelicek oldukça şık ve güçlü bir cihaz 1999 lira olması muhtemel. Dediğim gibi fiyat sıkıntısı olursa S4 ve One şüphesiz güçlü telefonlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: muratangin

muratangin

Üye
    Konu Sahibi


S4 veya HTC One alırsan memnun kalırsın 2 yıl rahat kullanırsın. Eylül sonu gibi 5.2 inçlik LG G2 gelicek oldukça şık ve güçlü bir cihaz 1999 lira olması muhtemel. Dediğim gibi fiyat sıkıntısı olursa S4 ve One şüphesiz güçlü telefonlar.

peki ikisi arasında hangisi :)))
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S4 çok ısınıyor elimi bi süre sonra çok rahatsızlık veriyor htc 'nin Quad core u samsungun 8 çekirdeğini yakın sonuç alıyorsa htc one
 
Invoke

Invoke

Üye
S4 çok ısınıyor elimi bi süre sonra çok rahatsızlık veriyor htc 'nin Quad core u samsungun 8 çekirdeğini yakın sonuç alıyorsa htc one

Tabi ki alıyor, 8 çekirdek birden çalışmıyor ki. 4+4 onlar. HTC One performans olarak s4den geri kalacak bir cihaz değil.
 

muratangin

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır ben kararımı verdim arkadaşlar tc one alıyorum.Şuanda tatile gitmek için hazırlık yapıyoruz.inş okullar acılmadan alacağım.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence Note 3'ü bekle.
 
The Shadow

The Shadow

Üye


Tabi ki alıyor, 8 çekirdek birden çalışmıyor ki. 4+4 onlar. HTC One performans olarak s4den geri kalacak bir cihaz değil.
tabii ki de hepsi çalışmıyor fakat telefonu rootlarsan çalıştırma iznin olur mesela ben ace 2 kullaniyorum telefon çift çekirdekli. Ben telefonun ekran kapalıyken bile çift çekirdekli çalışmasını sağlıyorum. Ayarlar ona gore yapılırsa s4 çok onde. Ama ben hic boyle seylerle ugrasamam diyosan htc one al derim.
 


Üst Alt