S3 Romda sıkıntı var YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar



Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Rom daha beta problemleri var güncellemesini bekliceksin
 
007emin

007emin

Üye
    Konu Sahibi
Inşallah güncelleme çabuk çıkar
 
007emin

007emin

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap

gelişmeleri burdan takib edebilirsiniz :)
 
dogankara54

dogankara54

Üye

gelişmeleri burdan takib edebilirsiniz :)
Kardes zaten orda sunan kişi arkadasım ona destek olmak için ama Türk değil :)https://www.maxicep.com/forum/konu/...oid-4-4-2-v4-0-★29-06-2014★guncel-rom.904374/

AL KARDESIM ARTIK BU ROMDA XDA DEVELOPERS VE MAXICEP SİTELERİ ORTAK YAYIM VEREK 4.0 VERSIYONUNU ARKADASIMIN EMEĞİ OLDUĞU VE BUNDAN SONRA BU ROM ÜZERİNE ÇALIŞACAK BU ROM BUGÜN DAHA YENI ÇIKTI HABERINIZ OLSUN :)
 


Üst Alt