Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
iki yıl sonra android'mi kalır Furkan ?![]()
Kalacaktır
Xperia Pro kullanan çok az belki hiç yapmam
Zaten içimde rom yapma hissi yok, 2 yıl sonra telefondan bıkacağımı biliyorum. O zaman kendim için geliştiririm ve hazır geliştirmişken paylaşırım diye düşünüyorum 
