Rom'dan sonra kamera netlik sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EmpLizyTR

Üye
    Konu Sahibi
Rom'dan sonra kamera netlik sorunu
Merhaba arkadaşlar telefonuma 1 ay önce Cyanogen 7 Rc3 yükledim.
Rom yukledikten sonra telefonda bariz bir kamera sorunu oldu sorun şu kamera net çekmiyor hatta video kamerasından daha kotu cekebiliyor kamera 5 mp ama sanki 1mb gibi çekiyor fotograf makinesini açıyorum berbat bir netlik var ve video ile kamera arasında geciş yapınca bir nebze daha iyi oluyor.
Romdan önce AutoFocus ozelligi vardı oda gitti, sorunumu çözmek için ne yapmam lazım
 


xPaSHax

xPaSHax

Üye
orjınal romdan daha ıyısı yok dıye dusunuyorum cıhazı formatla bence daha ıyı
 

EmpLizyTR

Üye
    Konu Sahibi
Rom'u geri almayı düşünebilirim çünkü gerçekten berbat, ama bunu nasıl yapacagımı bilmiyorum tel. model Lg Optimus Hub(e510), teşekkürler.
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
En güzeli telefonun orjinal hali :oke:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bende cyanogenmod 7 yükledim. Ekran ışığı kısıldı mı eski parlak haline dönmüyordu, kamerasının özellikleri kırpılmış gibiydi çoğu özelliği bulamadım, menüsü kasıyordu, ICS 4.0.4'te bahsettiğim piksel hataları bunda da vardı, fiziksel klavyedeki sembolleri yanlış görüyordu daha fazla kurcalayamadım bu kadar hatası olunca. Eski orjinal rom'a döndüm.
 
-efşan

-efşan

Üye
Telefonunuz nedir tam olarak bilmesemde orjinal romunuzdaki kamera programını sisteme entegreleyin. Deodex gerektirebilir.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
benim 5800'a cfw yükledikten sonra kamera bukadar kötüleşmişti :

3-4 cfw yükledikten sonra



cfw yüklemeden önce(telefonu ilk aldığımda çekmiştim)

 
-efşan

-efşan

Üye
Her şeyi de cyanogenmod takımından beklemeyin yahu. Bir iki edit yapın sizde üzerinde.
 
-efşan

-efşan

Üye
Bu arada benim telefonun orjinali 2.3. Kendi romumu hazırlayıp 4.04 kullanıyorum. Fena mı yani?
Orjinali çok kasıyordu hem. Şimdi uçak mübarek.:)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Bu arada benim telefonun orjinali 2.3. Kendi romumu hazırlayıp 4.04 kullanıyorum. Fena mı yani?
Orjinali çok kasıyordu hem. Şimdi uçak mübarek.:)

bu durum romuna göre değişebiliyor ama kameraya bu şekilde kameraya zarar verebiliyor sadece kamerayla kalsa haporlörlere falanda zarar veriyor...
 
-efşan

-efşan

Üye
bu durum romuna göre değişebiliyor ama kameraya bu şekilde kameraya zarar verebiliyor sadece kamerayla kalsa haporlörlere falanda zarar veriyor...
Ben hiç bir sorun yaşamadım. Devamlı yenilerim romumu. Gördüğüm eksiklikleri hataları falan gideririm.
 
-efşan

-efşan

Üye
iyi bakalım kolay gelsin,hangi telefonlar için romların var ?
Sadece kendi telefonum üzerinde çalıştığım için Desire z var. Widfire s için de vardı ama kullanmayı bırakınca sildim.
Sağolasın.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt