Resimde şifreleme türü WPA gözüküyor bu şekilde bende de görmemişti, WPA-2 şifrelemeyi çözebiliyor nokia akıllı telefonlar 
Benim anlamadığım nokta işin içine philips dediğin modem girmiş, ayarladığın modemi değilde WLAN'ı tekrar taratıyorsun değil mi.. (Hani bu şekilde sorduğumda hepten çoban yaptın bizi diyorlar ama bu şekilde çok sorunla karşılaştım
)
1 ikincisi senin modemini başka bir nokia görebiliyor mu acaba ?
Telefon bulamam diyorsan modem adresini kullanarak modem içindeki ayarlara bir gözat istersen.. birde şifrede türkçe karakter filan kullanmadan yapmalısın, çok basit bir şifre ile dene de sorunun ne olduğunu çözmeye çalışalım
Türkçe karakter filan yok zaten şifremde modem wpa2 desteklemiyor philips de başka bir modem ona da bağlanmıyor tek bağlanan ağ ttnet wifi zoom ise kendi modemim işte ona da bağlanmıyor. Evet wlan'ı defalarca kez tekrar taratıp bağlanmaya çalışıyorum erişim noktasına ekleyip önceliği 1 yapıyorum ama nafile
----------Eklendi @ 15:13:22 ---------- Yazıldı @ 14:36:22 ----------
arkadaşım Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet\.... OTO ELEKTRIK i tıklayıp ordaki ayarları kontrol edermisin
bir de gerekirse modemin wifi ismini daha kısa basit birşey yapıp telefonunda Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet kısmından wifi bilgisini silerek tekrar tarama yaptır ve tekrar şifre girip bağlanmayı dene
ayrıca yine Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet bu adresten modeminin adını tıkladığındaki ayarların ss ini buraya koyabilirsen belki gözden kaçan birşey vardır
Ağ durumu, wifi ağ modu, güvenlik modu falan var burda eğer güvenlik modu olarak wpa/wpa2 seçili değilse bağlanmaması normaldir
hatta güvenlik modunun altında wi-fi güvenlik ayarları var orda önceden paylaşılmış anahtar, yalnızca wpa2 modu gibi belki "yalnızca wpa2 modu" açık konumdadır bu durumda tabi ki bağlanmaz
öncelikle şunu diyeyim benim modemimin ismi düne kadar zoomdu 7 senedir de öyleydi fakat dün bir forumda da sorunun modem adından olacağını değiştirince düzeldiği yazıyordu ben de bu nedenle böyle değiştirdim adını yani ne yaptıysam bağlanamadım ayrıca yalnızca wpa2 modu açık değil kapalı bu videomda da dediğin ayarlar işte buyur:
[video=youtube;y5AQvH-wtYw]http://www.youtube.com/watch?v=y5AQvH-wtYw&feature=youtu.be[/video]
----------Eklendi @ 15:56:27 ---------- Yazıldı @ 15:13:22 ----------
Basit bir şifre ile de denedim yok abi olmuyor