Nokiac6-01 wlan artık yeter yardım

Sponsorlu Bağlantılar

[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
güncellemelerini hep pcden mı yaptın
 


larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu aldığımdan beri hiç güncelleme yapmadım ama destek hattında nokia suiteden yazılımı tekrar yüklememi söylediler usb kablosunu takıp yazılımı tekrar yükledim fakat sonuç aynı bunun üzerine tekrar aradım farklı yollar söylediler burdakilerin aynısıydı ama hiçbir işe yaramadı.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
modemını başka bir pcde denedinmı hic
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Başka bir pcde denedin mi derkenden kastın ne? Masaüstü ve 2 tane leptapımdan bağlanabiliyorum modemime
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
yanı başka bır pcye modemını baglayıp telınle modeme baglanmayı denedınmı
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Denedim olmadı
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
modemıne bir baktır bence sorun olabilir arkadasım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Ya neden herkes bunu söylüyor ki modemimde sorun olsa diğer tellerden bağlanır mı??
eski telefonum çatır çatır giriyordu

----------Eklendi @ 16:54:01 ---------- Yazıldı @ 16:50:58 ----------

diğer telefonumun değiştirilmesini isteyeceğim o da işte nokia c601 daha 23 günlük doğru düzgün kullanılmıyor bile kenarda duruyor telefon donmalara başladı kvkya gitti yazılım attık dediler sorun aynı destek hattını aradık değiştirme talebi verdik artık bu nokia akıllı telefonlardan alırsam bu son olsun vallaha

----------Eklendi @ 17:08:39 ---------- Yazıldı @ 16:54:01 ----------

şimdi nokia e5 ile denedim hemen bağlandı offfffffffffffffffffffffff
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Nokia destek hattını yine aradım ve şunu belirteyim artık aramaktan bıktım yeminle *#7780# ile fabrika ayarlarına dönüp tekrar yazılımı yükle dediler yaptım yine olmadı çıldıracağım alıp fırlatacağım telefonu
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
modemin antenlerinı kurcalayarak dene birde arkadaşım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Denemedim mi ya her şeyi denedim delircem allah kimseye yaşatmasın
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
modem sorunlu arkadaşım telefonda sorun olsa kardeşlerıninki baglanırdı en azından wpa2 ye uyumlu belkı cihazlar oda benım modemde yok diyosun
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Ben şunu söylemekte ısrar ediyorum peki neden bu telefonlar harici tüm wifi destekleyen telefonlarda bağlanıyor?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bende diyorum ya sadece senin tel baglanamamasa haklısın ama üçünüzünde telı baglanamıyor
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
arkadaşım gösterdiğin ayarlar çok zor okunuyor ama normal gibi
bu arada modemine komple reset atmayı denedin mi? yani modemin reset tuşuna basılı tutarak tüm ayarları sıfırlayıp sıfırdan kurmayı? olası muhtemel bir mac veya ip adresi çakışması/engellemesi olabilir
bu tarz sorunlar birçok cihazda olabiliyor şahsen arkadaşın samsung starla evimdeki modemime bağlanamadığım ama kendi C6-01 imle rahatlıkla bağlanabildiğim zamanları da yaşadım modemi komple sıfırla öyle de bir dene
bu arada modem bir pc ye bağlı mı? modeme hiçbir pc veya laptop ı bağlamadan modemi kapatıp açıp denersen belki de ortada pc veya laptoplardaki bir sabit ip/dns sorunu olabilir


bu arada şu sim mesajlarının dolu olduğunu gösteren yanıp sönen mesaj ibaresi hiç mi rahatsız etmiyor? mesajlardan seçenekler/sim mesajlarına girip herhangi birisini silerek bu simgeyi kapatabilirsin ;)
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
kardes mesajsımgesı gıttı bugun vodofone hattıma gecıs yaptım ve cok sasırıyorum suan telımın wıfıhla yzıyorm ıntlere baglnıyor kendı modemımı daha denemedım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Bakın yukardaki mesajı telefonumdan yazmıştım bir süre sonra bağlantı koptu ve sinyal %50lerde olduğu halde yine bağlanmamaya başladı

----------Eklendi @ 09:54:54 ---------- Yazıldı @ 08:11:44 ----------

Allahım çıldıracağım şimdi de hiç bağlanmıyor açık bir ağ var üzerine tıklıyorum bağlanıyor diyor 1-2 saniye geçmeden hemen kesiliyor kendi modemimin şifresini girip bağlanmaya çalışıyorum bağlanıyor diyor 1 saniye bile geçmeden eski haline dönüyor artık wlan bulunamadı bile demiyor hiç bağlanmaya çalışmıyo
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
söylediğim gibi ip çakışması ihtimalini değerlendirdin mi? yani pc ler açıkken mi bu sorunu yaratıyor yoksa pc açık kapalı farketmeden mi yapıyor?

----------Eklendi @ 10:14:11 ---------- Yazıldı @ 10:11:24 ----------

bu arada modemini yukarıda da yazdığım gibi sıfırdan resetleyip kurmayı dene
muhtemel bir ip veya mac sorunu olduğunu tahmin ediyorum halen
 
covar

covar

Üye
bende wlan ile internete giremiyorum bağlantı yok diyor ama opera programı ile giriyo mağaza heryere giriyo
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
söylediğim gibi ip çakışması ihtimalini değerlendirdin mi? yani pc ler açıkken mi bu sorunu yaratıyor yoksa pc açık kapalı farketmeden mi yapıyor?

----------Eklendi @ 10:14:11 ---------- Yazıldı @ 10:11:24 ----------

bu arada modemini yukarıda da yazdığım gibi sıfırdan resetleyip kurmayı dene
muhtemel bir ip veya mac sorunu olduğunu tahmin ediyorum halen


Modem açık kapalı farketmiyor ki yine de bağlanmıyor ayrıca modemi tekrar kurmuştum+ modemde mac filtrelemesi yok
 


Üst Alt