Nokiac6-01 wlan artık yeter yardım

Sponsorlu Bağlantılar

larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Hem de defalarca...
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
once ayarlar wifiden güc tasarrufunu kapalı yap sonra ag hedeflerıne git wlanını seçıp içerıgine bak buraya yaz ama öncesınde mobil verıyı kapat ve şebeke modunu gsm yap
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Bağlantı ismi:Philips
Veri taşıyıcı:wifi
ssid philips
ağ durumu:genel
wifi ağmodu altyapı
wifi güvenlik modu açık ağ
anasayfa yok


(bu benim evdeki internetim değil buna bağlanıyordu 1 haftadır buna da bağlanmıyor kendi modemim şifreli wpa)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
anladım. O baglandıgı wlanı sil senınkinıde sil ve gizlı ag yap birde oyle dene
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
gizli nasıl yapacağım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
pcden yapamıyorsan kalsın wifıyı açıp wlanını arat bulduktan sonra ag hedeflerıne gidip wlanını 1 öncelikli olarak seç
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Ağ hedefleri>İnternet>Philips:1 Turkcell 2 işte??
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bu senin wlan degil galiba önceliği o wlana veriyor
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Ağ hedeflerimde şu an sadece şunlar var internet bölümünde
Philips öncelik 1
Turkcell internet öncelik 2 of of
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Yok şu an bağlanmaya çalıştığım başka bir internet
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
önceligı ona verıyor telefon ismini degiştirıp şifrenı 8 haneden fazla karakter kullanarak gir
 

aykutaktas_1989

Üye
arkadasim modeme reset at tekrardan kurulumunu yap belki olur
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
eeeeeeeeeee

----------Eklendi @ 14:44:36 ---------- Yazıldı @ 14:42:25 ----------

Bu da kendi modemiminkiler:

Bağlantı ismi zoom
veri taşıyıcı wifi
ssid zom
ağ durumu genel
wifi ağ mod altyapı
wifi güvenlik modu wpa/wpa2
anasayfa yok
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
güncel
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Belle'yi tekrar yükledim yine bağlanmıyor ben böyle telefonun...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
arkadaşim telde güvenlık ve batarya korumayla ilgili uygulama varmı
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
f secure var güvenlik olarak batarya ile ilgili bir şey yok
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
fsecureyi sildim yine aynı yine aynı
 


Üst Alt