Nokiac6-01 wlan artık yeter yardım

Sponsorlu Bağlantılar

bozkurt955

bozkurt955

Üye
arkadaş bir çok yapmışsın senin modeme bağlanmıyorsa tlf nun bağlantı ayarlarından hedef bölümüne bak orada senin modem varsa onu kaldır sonra tekrar bağlanmaya çalış yine olmazsa modemin le ilgili bir sıkıntı olabilir çünkü benim modemim öyle arada wifi si donuyor benim tlf da görmüyor benim modemi ( modeme bir reset) atıyorum düzeliyor ve tlf görüyor dene bunu çözüm alırsın
 


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
2 telefonda da sorun var diyorsun modemde sorun olabilir arkadaşım
çin malı cihaz bağlanıyor diyorsan güvenlik ile ilgili bir sorun olabilr modemin wpa/wpa2 otomatik modu ile ilgili bir ayarı atlıyor olabilirsin
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım çin malı olmayan samsung telefonla denediğimde de bağlanıyor bir tek bu cihazlarda bağlanmıyor.

Bozkurt arkadaşım denemediğimi mi sanıyorsun denedim tabi gördüğü halde bağlanmıyor 2 kez nokıa destek hattını aradım farklı farklı çözüm yolları söylediler buradakilerin dedikleri gibi yaptım ama olmuyor lanet olsun MODEMİM WPA2 DESTEKLEMİYOR ŞUAN WPA BUYUR BU DA GÖRÜNTÜSÜ:

 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sadece senin tel'mi bağlanmıyor evdeki wlana
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Hayır elimde 3 tane bu cihazdan var 2si kardeşlerimin onlarınkisi de bağlanmıyor fakat başka telefondan deniyorum bağlanıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
o baglananlar da nokiamı

----------Eklendi @ 16:58:31 ---------- Yazıldı @ 16:55:38 ----------

modemden kaynaklandıgını sanmıyorum anna'da baglanıyordu dimi
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Hayır bak bağlandıklarımız samsung

elimizde 3 tane nokia c601 var birisi anna 2si belle üçünde de bağlanmıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
pekı bu baglanamama sorunu ne zamandır var annadan once baglanabılıyormuydunuz?
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Hayır ya telefonları aldıktan sonra denedik bağlanmıyor hiçbirisinde
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
diger modemlere baglanıyor ama dimi modem ayarını web yapıp denedınmı hiç
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Denemez olur muyum ya ayrıca bazı modemlere de bağlanmıyor örneğin philips marka modeme bağlanmıyor önceden bağlanyordu airties modeme bağlanıyor ttnet noktalarında wifie bağlanıyor bazen bağlanmıyor

----------Eklendi @ 19:29:08 ---------- Yazıldı @ 19:11:50 ----------

nokia destek hattını aradım portları değiştirin dediler değiştirdim olmadı ttneti filan aradım ipler çakışıyor filan dedi işte olmuyor kardeş ya servise versem nokia destek hattını da arayıp değiştirme talebi istesem değişir mi acaba daha 23 günlük
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
denemediysen modemi tamamen kaldır pcden kabloları falan sök sonra tekrar modemı kur ayarlarıyla oynamadan bır yerde bı sorun varkı 3 telde baglanmıyor
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Bunu destek hattındekilerde söylüyor da peki neden o zaman diğer telefondan bağlanıyor?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Denemez olur muyum ya ayrıca bazı modemlere de bağlanmıyor örneğin philips marka modeme bağlanmıyor önceden bağlanyordu airties modeme bağlanıyor ttnet noktalarında wifie bağlanıyor bazen bağlanmıyor

----------Eklendi @ 19:29:08 ---------- Yazıldı @ 19:11:50 ----------

nokia destek hattını aradım portları değiştirin dediler değiştirdim olmadı ttneti filan aradım ipler çakışıyor filan dedi işte olmuyor kardeş ya servise versem nokia destek hattını da arayıp değiştirme talebi istesem değişir mi acaba daha 23 günlük

donanımsal bir hatası varsa değistırirler yenisiyle ama yazılımsal olabilırse degişım yapmazlar ama 3 telde aynı hata donanımsal olmayabılır


----------Eklendi @ 19:37:34 ---------- Yazıldı @ 19:35:51 ----------

anlayamadığımız bır sorun var
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Evet ya off
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
en son yazdıklarımı bir denermısın ayrıca antenler dikse yatır öyle dene
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
şuan yatık zaten ve farkındamısın bu sorunu yaşayan sadece ben değilim googleye yaz bir sürü sorun çıkyo

----------Eklendi @ 20:10:59 ---------- Yazıldı @ 20:01:03 ----------

Google'de nokia wifi sorunu/wlan sorunu ve ya modelini girerek arattığınızda birçok aynı sorunla karşılaşabiliyorsunuz yani bence bunların yazılımında bir bit yeniği var
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Resimde şifreleme türü WPA gözüküyor bu şekilde bende de görmemişti, WPA-2 şifrelemeyi çözebiliyor nokia akıllı telefonlar :D
Benim anlamadığım nokta işin içine philips dediğin modem girmiş, ayarladığın modemi değilde WLAN'ı tekrar taratıyorsun değil mi.. (Hani bu şekilde sorduğumda hepten çoban yaptın bizi diyorlar ama bu şekilde çok sorunla karşılaştım :D )
1 ikincisi senin modemini başka bir nokia görebiliyor mu acaba ?
Telefon bulamam diyorsan modem adresini kullanarak modem içindeki ayarlara bir gözat istersen.. birde şifrede türkçe karakter filan kullanmadan yapmalısın, çok basit bir şifre ile dene de sorunun ne olduğunu çözmeye çalışalım :oke:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
arkadaşım Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet\.... OTO ELEKTRIK i tıklayıp ordaki ayarları kontrol edermisin
bir de gerekirse modemin wifi ismini daha kısa basit birşey yapıp telefonunda Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet kısmından wifi bilgisini silerek tekrar tarama yaptır ve tekrar şifre girip bağlanmayı dene
ayrıca yine Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet bu adresten modeminin adını tıkladığındaki ayarların ss ini buraya koyabilirsen belki gözden kaçan birşey vardır
Ağ durumu, wifi ağ modu, güvenlik modu falan var burda eğer güvenlik modu olarak wpa/wpa2 seçili değilse bağlanmaması normaldir ;) hatta güvenlik modunun altında wi-fi güvenlik ayarları var orda önceden paylaşılmış anahtar, yalnızca wpa2 modu gibi belki "yalnızca wpa2 modu" açık konumdadır bu durumda tabi ki bağlanmaz ;)
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Resimde şifreleme türü WPA gözüküyor bu şekilde bende de görmemişti, WPA-2 şifrelemeyi çözebiliyor nokia akıllı telefonlar :D
Benim anlamadığım nokta işin içine philips dediğin modem girmiş, ayarladığın modemi değilde WLAN'ı tekrar taratıyorsun değil mi.. (Hani bu şekilde sorduğumda hepten çoban yaptın bizi diyorlar ama bu şekilde çok sorunla karşılaştım :D )
1 ikincisi senin modemini başka bir nokia görebiliyor mu acaba ?
Telefon bulamam diyorsan modem adresini kullanarak modem içindeki ayarlara bir gözat istersen.. birde şifrede türkçe karakter filan kullanmadan yapmalısın, çok basit bir şifre ile dene de sorunun ne olduğunu çözmeye çalışalım :oke:

Türkçe karakter filan yok zaten şifremde modem wpa2 desteklemiyor philips de başka bir modem ona da bağlanmıyor tek bağlanan ağ ttnet wifi zoom ise kendi modemim işte ona da bağlanmıyor. Evet wlan'ı defalarca kez tekrar taratıp bağlanmaya çalışıyorum erişim noktasına ekleyip önceliği 1 yapıyorum ama nafile

----------Eklendi @ 15:13:22 ---------- Yazıldı @ 14:36:22 ----------

arkadaşım Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet\.... OTO ELEKTRIK i tıklayıp ordaki ayarları kontrol edermisin
bir de gerekirse modemin wifi ismini daha kısa basit birşey yapıp telefonunda Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet kısmından wifi bilgisini silerek tekrar tarama yaptır ve tekrar şifre girip bağlanmayı dene
ayrıca yine Menü\Ayarlar\Bağlantı\Ayarlar\Ağ hedefleri\İnternet bu adresten modeminin adını tıkladığındaki ayarların ss ini buraya koyabilirsen belki gözden kaçan birşey vardır
Ağ durumu, wifi ağ modu, güvenlik modu falan var burda eğer güvenlik modu olarak wpa/wpa2 seçili değilse bağlanmaması normaldir ;) hatta güvenlik modunun altında wi-fi güvenlik ayarları var orda önceden paylaşılmış anahtar, yalnızca wpa2 modu gibi belki "yalnızca wpa2 modu" açık konumdadır bu durumda tabi ki bağlanmaz ;)

öncelikle şunu diyeyim benim modemimin ismi düne kadar zoomdu 7 senedir de öyleydi fakat dün bir forumda da sorunun modem adından olacağını değiştirince düzeldiği yazıyordu ben de bu nedenle böyle değiştirdim adını yani ne yaptıysam bağlanamadım ayrıca yalnızca wpa2 modu açık değil kapalı bu videomda da dediğin ayarlar işte buyur:
[video=youtube;y5AQvH-wtYw]http://www.youtube.com/watch?v=y5AQvH-wtYw&feature=youtu.be[/video]

----------Eklendi @ 15:56:27 ---------- Yazıldı @ 15:13:22 ----------

Basit bir şifre ile de denedim yok abi olmuyor
 


Üst Alt