Nokiac6-01 wlan artık yeter yardım

Sponsorlu Bağlantılar

larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
offf
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bir arkadaşından modemını alıp denedin mi yada sabit hat telefon baglantılarını bir kontrol et kaplolarda sorun olabilir belki bunlarda olmazsa telefona flashla yenıden belleyı kur flash atmayı biliyorsan
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
sorun flashlık değildir çünkü arkadaş daha önce de flash atmış
modeme bağlı pc varsa ip çakışması yaşanmış olabilir bu yüzden modeme bağlı tüm cihazların bağlantısını kesip denemeni istemiştim
malum pc ile ip adresin çakışırsa telefona izin vermeyecektir
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
olabilir masa üstüyle iki tanede laptop varmış kardeşlerınınkıyle onların telıde aynı ve onlarınkıde baglanmıyor wifiye
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Benim anlamadığım iPhone 3gs,nokia e5,samsung vs bağlanıyor da bunlar neden bağlanmıyor? Onlarda neden ip çakışması olmuyor o zaman
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
arkadaşım bir dene bakalım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Denedim olmuyor çıldıracağım ya
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
telındekı uygulamaları yazarmısın
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
ben sımdı opera ındırdım 3~4 tane de oyun yukledım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
operadan wlana baglanabilıyormusun
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
su an ış yerınde degılım ama evdekkıne baglanabıldım suan operadan yazıyorm pzrtesı gunu zoomu deneyecegım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
dene onda sorunsuz baglanacaktır eminim tarayıcıdamı yapıyordu baglanmamayı
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
kendı tarayıcısını kullanıyordum bugun de opera yukledım ıns baglanır ayarlardan da gerektıgınde sor yaptım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
birde wifi ye baglanınca kopma yaparsa güç tasarrufunu kapalı yapıp dene wifi ayarlarından telde
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
hı biliyorum onu suan kopma fılan yok pazartesı olsunda bakarız ıyıgceler dostum
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sanada iyi geceler arkadaşım
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
kardeş şimdi denedim kendi modemime bağlanmıyor yine :(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
modemde var bi anormallık ama ne
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
O kadar da telefonu kötüledim opera yükledikten sonra wifi'lara bağlanmaya başladı bağlanmayanlara bile ama bir tek buna bağlanmıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
dedigim gibi modemde bir sorun var aldıgından beri baglanmıyorsa kodlaması farklı olabilir modemın oda c6 01 e uymuyor olabilır
 


Üst Alt