Püf Noktası nokia x2 orjinal kulaklığı algılamıyor

Sponsorlu Bağlantılar

akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
nokia x2 orjinal kulaklığı algılamıyor
telefonu kulaklık girişinden dvd ye takmıştım bir kez ondan sonra kulaklığı görmüyor takınca algılamıyor ve hoparlörden geliyorr ses,nasıl çözebilirim
 


Luck Star

Luck Star

Üye
Kulaklık girişi çalışıyor mu, emin misin? Başka bir kulaklık ile denemeni tavsiye ederim, Kulaklık bozuk olsa da taktığında sesi hoparlörden vermez senin ki girişi bozulmuşa benziyor.
 
akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
evet başka kulaklık denedim çalışmıyor,donanımı veya yazılımı etkileyen bişey mi oldu diye düşünüyorum,giriş degişse sorun çözülür mü acaba?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Büyük ihtimal çözülür. Bir de reset felan atmayı dene ancak değişeceğini sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: akin1997
akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
tamam teşekkür ederim
 

ersncak42

Üye
Kulaklığı yarım tak orda kulaklık simgesi gelir zaten sonra tamamen tak
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bayadır nokia kullanmadığımdan hatırlamıyorum da ayarlarda sanki kulaklık girişine bağlanan donanımlar için bi seçenek vardı. kurcalarsan belki çözüm bulabilirsin
 
Silinen Üye 2574464

Silinen Üye 2574464

Kapalı Hesap
Su dökülmediğine emin misin?
 


Üst Alt