Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



Narutodth

Narutodth

Üye
Eğer çıkarsa bu 2016 ya kadar nokianın androidli tek telefonu olacak :) malum sonra ms satın alınca buna izin vermez bu telefon tutulursa 2016 da nokianın akıllı telefon üretme kısıtlaması bitiyor anca ozaman başka androidli telefon görürüz
2016 mi :(
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ms ye satılırsa evet :) 2016 ya kadar nokia akıllı telefon üretemeyecek
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
2014 ün ilk çeyreği bitene kadar çıkarmaları lazım sonra satılacak zaten
 
0MG90

0MG90

Üye
Beklemeye değersin canım @nokia
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
M@cros

M@cros

Üye
Daha çıkmadan büyük ilgi topladı.Çıkınca umarım hayal kırıklığı olmaz.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Özellikler çok düşük olmazsa ilgi görür :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
En azından bi orta seviye segmentinden olması lazım :hmmm
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Valla S3un yarisi kadar telefonun agirligi cepte tas tasinirmis gibi agirlik yaparsa varsin telefon plastik olsun. Fanboyluk yapmiyorum ama cok saglamlik isteyen 3310 kullanir. Metal kasa telefonu dusurunce birsey bozulmayacak diye birsey yok
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Valla S3un yarisi kadar telefonun agirligi cepte tas tasinirmis gibi agirlik yaparsa varsin telefon plastik olsun. Fanboyluk yapmiyorum ama cok saglamlik isteyen 3310 kullanir. Metal kasa telefonu dusurunce birsey bozulmayacak diye birsey yok
Daha güvenli ama :oke:
 

Benzer Konular



Üst Alt