HakanSeven12
Üye
YesAndroid mi bu şimdi ?

YesAndroid mi bu şimdi ?

2016 miEğer çıkarsa bu 2016 ya kadar nokianın androidli tek telefonu olacakmalum sonra ms satın alınca buna izin vermez bu telefon tutulursa 2016 da nokianın akıllı telefon üretme kısıtlaması bitiyor anca ozaman başka androidli telefon görürüz

Bilmem ben de onu soruyorum.Telefonun çıkıp çıkmicağı bellimi![]()
Şuan hiçbirşey belli değilBilmem ben de onu soruyorum.

Ya 2 yil kim bekliycek ohoo bunu alirim ozaman benMs ye satılırsa evet2016 ya kadar nokia akıllı telefon üretemeyecek

Bende öyle düşünüyorum çıkarsa alıcamYa 2 yil kim bekliycek ohoo bunu alirim ozaman ben![]()

Nasil bi amiral olacagini bilmeden 2 yil beklemem benBeklemeye değersin canım @nokia
2 yil beklersin sonra 32 bit yongali cihaz verirler eline 
ben bunu sırf zevk için bile alırım amaNasil bi amiral olacagini bilmeden 2 yil beklemem ben2 yil beklersin sonra 32 bit yongali cihaz verirler eline
![]()
Bunu bende alirim ama iste amirallerini 2 yil sonra cikarcaklarmisben bunu sırf zevk için bile alırım amaandroidse

Belli olmaz orası bu çok satarsa yine çıkarırlar benceBunu bende alirim ama iste amirallerini 2 yil sonra cikarcaklarmis![]()
Nokia Normandy Render GörsellerDaha güvenli amaValla S3un yarisi kadar telefonun agirligi cepte tas tasinirmis gibi agirlik yaparsa varsin telefon plastik olsun. Fanboyluk yapmiyorum ama cok saglamlik isteyen 3310 kullanir. Metal kasa telefonu dusurunce birsey bozulmayacak diye birsey yok

En azindan kapak ezik buzuk olmuyoDaha güvenli ama![]()

